DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сльоза (Кріт), Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-22T11:05:02Z | - |
dc.date.available | 2017-05-22T11:05:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Н. В. Сльоза // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий, 2015. – В. 1. – С. 333-340 | ua |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризований вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії, які є окремою предметною компетенцією. Встановлено, що найефективнішим засобом набуття здатностей самостійно здобувати знання у начальному процесі школи є освітня модель – підручник. Визначено роль окремих пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява, мова) у самостійній навчальній діяльності школярів. Проаналізовано підходи щодо урахування специфіки когнітивних процесів та їх удосконалення під час роботи з навчальною книгою. | ua |
dc.description.abstract | The article characterizes the effect of the cognitive approach on the formation of students’ independent skills in the learning process of physical geography, which is considered as separate subject competence. It is established that the most effective means of acquiring abilities of knowledge independent gain in the school educational process is an educational model – a textbook. The role of individual cognitive processes (sensation, perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) in a self-learning activity of students is defined. The approaches regarding to the account of specificity of cognitive processes and their improvement at working with educational book are analyzed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ПП Жовтий | ua |
dc.subject | когнітивні процеси | ua |
dc.subject | фізична географія | ua |
dc.subject | учні основної школи | ua |
dc.subject | підручник | ua |
dc.subject | процес навчання | ua |
dc.subject | формування | ua |
dc.subject | самостійні уміння | ua |
dc.subject | cognitive processes | ua |
dc.subject | independent skills formation | ua |
dc.subject | the learning process | ua |
dc.subject | the textbook | ua |
dc.subject | students оf school | ua |
dc.subject | physical geography | ua |
dc.subject.classification | 373.5 : 911.2 | ua |
dc.title | Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії | ua |
dc.type | Article | ua |
Appears in Collections: | Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.