DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСльоза (Кріт), Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2017-05-22T11:05:02Z-
dc.date.available2017-05-22T11:05:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Н. В. Сльоза // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий, 2015. – В. 1. – С. 333-340ua
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161-
dc.description.abstractУ статті охарактеризований вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії, які є окремою предметною компетенцією. Встановлено, що найефективнішим засобом набуття здатностей самостійно здобувати знання у начальному процесі школи є освітня модель – підручник. Визначено роль окремих пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява, мова) у самостійній навчальній діяльності школярів. Проаналізовано підходи щодо урахування специфіки когнітивних процесів та їх удосконалення під час роботи з навчальною книгою.ua
dc.description.abstractThe article characterizes the effect of the cognitive approach on the formation of students’ independent skills in the learning process of physical geography, which is considered as separate subject competence. It is established that the most effective means of acquiring abilities of knowledge independent gain in the school educational process is an educational model – a textbook. The role of individual cognitive processes (sensation, perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) in a self-learning activity of students is defined. The approaches regarding to the account of specificity of cognitive processes and their improvement at working with educational book are analyzed.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherПП Жовтийua
dc.subjectкогнітивні процесиua
dc.subjectфізична географіяua
dc.subjectучні основної школиua
dc.subjectпідручникua
dc.subjectпроцес навчанняua
dc.subjectформуванняua
dc.subjectсамостійні умінняua
dc.subjectcognitive processesua
dc.subjectindependent skills formationua
dc.subjectthe learning processua
dc.subjectthe textbookua
dc.subjectstudents оf schoolua
dc.subjectphysical geographyua
dc.subject.classification373.5 : 911.2ua
dc.titleВплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географіїua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdfОсновна стаття322 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.