Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратенко, Ганна Григорівна
dc.date.accessioned 2012-10-08T19:48:05Z
dc.date.available 2012-10-08T19:48:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Г. Кондратенко ; наук. кер. А. Г. Болгарський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 24. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1414
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності. Здійснено аналіз наукової літератури, на основі якого викладено розуміння сутності та структури досліджуваного поняття, особливостей його формування у студентів в процесі різних форм музично-сценічної діяльності. Визначено види та специфіку музично-сценічної діяльності в межах фахової підготовки студентів педагогічного коледжу. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості творчої активності студентів, розроблено та впроваджено в практику навчальних закладів поетапну методику формування творчої активності в процесі музично-сценічної діяльності. Здобуті результати дослідження доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого вдосконалення теорії та практики музичного виховання. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of forming the students to creative activity in pedagogical college in the process of music-scenic activities. The realized analysis of the scientific literature forms the basis of the understanding the underinvestigated notion, particularities of its forming in the process of different forms of music-scenic activities. Certain types and specifics of music-scenic activities within the limits of students’ training are specified. Criteria, factors and levels of the students’ formed creative activity are ascertained, methods of forming of creative activity in the process of music-scenic activities are introduced in practice of educational institutions, conditions of its efficiency are determined. The results of the study confirm the efficiency of the proposed methods and its value for the further improvements of the theories and practice in music education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject творча активність ru_RU
dc.subject студенти педагогічного коледжу ru_RU
dc.subject музично-сценічна діяльність ru_RU
dc.subject creative activity ru_RU
dc.subject students of the pedagogical college ru_RU
dc.subject music-scenic activities ru_RU
dc.subject.classification 378.637.016.036:784.9 ru_RU
dc.title Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу