DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКондратенко, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2012-10-08T19:48:05Z-
dc.date.available2012-10-08T19:48:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Г. Кондратенко ; наук. кер. А. Г. Болгарський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 24.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1414-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності. Здійснено аналіз наукової літератури, на основі якого викладено розуміння сутності та структури досліджуваного поняття, особливостей його формування у студентів в процесі різних форм музично-сценічної діяльності. Визначено види та специфіку музично-сценічної діяльності в межах фахової підготовки студентів педагогічного коледжу. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості творчої активності студентів, розроблено та впроваджено в практику навчальних закладів поетапну методику формування творчої активності в процесі музично-сценічної діяльності. Здобуті результати дослідження доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого вдосконалення теорії та практики музичного виховання.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation is dedicated to the problem of forming the students to creative activity in pedagogical college in the process of music-scenic activities. The realized analysis of the scientific literature forms the basis of the understanding the underinvestigated notion, particularities of its forming in the process of different forms of music-scenic activities. Certain types and specifics of music-scenic activities within the limits of students’ training are specified. Criteria, factors and levels of the students’ formed creative activity are ascertained, methods of forming of creative activity in the process of music-scenic activities are introduced in practice of educational institutions, conditions of its efficiency are determined. The results of the study confirm the efficiency of the proposed methods and its value for the further improvements of the theories and practice in music education.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectтворча активністьru_RU
dc.subjectстуденти педагогічного коледжуru_RU
dc.subjectмузично-сценічна діяльністьru_RU
dc.subjectcreative activityru_RU
dc.subjectstudents of the pedagogical collegeru_RU
dc.subjectmusic-scenic activitiesru_RU
dc.subject.classification378.637.016.036:784.9ru_RU
dc.titleФормування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльностіru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коndratenko.pdf310.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.