Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Задорожня, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-10-08T17:48:57Z
dc.date.available 2012-10-08T17:48:57Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Задорожня, Тетяна Миколаївна. Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Задорожня ; наук. кер. Т. М. Хмара ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 24 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1412
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методику навчання теорії ймовірностей та математичної статистики студентів коледжів фінансово-економічного профілю. Роботу виконано з урахуванням системи психолого-педагогічних та методико-дидактичних закономірностей управління навчально-пізнавальною діяльністю старшокласників. У дослідженні розв’язані завдання, пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання стохастики студентів фінансово-економічних коледжів та реалізовано її прикладну спрямованість. Виявлено прийоми, методи та форми навчання, що сприяють активізації пізнавальної діяльності першокурсників фінансово-економічних коледжів при роботі з прикладними фінансово-економічними задачами. У дослідженні реалізується прикладна спрямованість навчання теорії ймовірностей та математичної статистики через встановлення природних міжпредметних зв'язків стохастики з професійно спрямованими дисциплінами. ru_RU
dc.description.abstract The thesis provides scientifically grounded methodology of teaching financial-economic colleges students the theory of probability and mathematics statistics. The work has been performed accounting for the system of psychology-pedagogic and methodology-didactic regularty of management of senior students teaching-cognizable activities. The connection with the development of certain components of the methodologic teaching system of the theory of probability and mathematics statistics the students of financial-economic colleges and its applicable direction has been realized. Some ways, methods and forms of teaching were found and they promote activization of cognizable activities of the first-year students at the financial-economic colleges working at applicable financial-economic tasks. The research has realized the applicable direction of teaching the theory of Probability and mathematics statistics through setting professionally-specialized subjects. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Друкарня Національного університету державної податкової служби України ru_RU
dc.subject методична система навчання ru_RU
dc.subject стохастика ru_RU
dc.subject прикладна задача ru_RU
dc.subject професійна спрямованість ru_RU
dc.subject міжпредметні зв’язки ru_RU
dc.subject диференціація навчання ru_RU
dc.subject мотивація ru_RU
dc.subject methodological system of education ru_RU
dc.subject stokhastics ru_RU
dc.subject applied problem ru_RU
dc.subject professional orientation ru_RU
dc.subject inter subjects links ru_RU
dc.subject training differentiation ru_RU
dc.subject motivation ru_RU
dc.subject.classification 372.519.2 ru_RU
dc.title Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics