DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К1(70) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14121
Title: Дослідження фізичного розвитку та рівня здоров'я студенток 15-18 років професійно-педагогічного коледжу Глухівського Національного педагогічного університету ім. О. Довженка
Authors: Хлус, Н.
Москаленко, І.
Keywords: фізичний розвиток
студентки
рівень здоров’я
професійно-педагогічний коледж
експериментальні дані
самооцінка
физическое развитие
студентки
уровень здоровья
профессионально-педагогический колледж
экспериментальные данные
самооценка
physical development
student
wellness
professional-pedagogical college
experimental data
self-esteem
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Хлус Н. Дослідження фізичного розвитку та рівня здоров'я студенток 15-18 років професійно-педагогічного коледжу Глухівського Національного педагогічного університету ім. О. Довженка / Н. Хлус, І. Москаленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 210-214
Abstract: В статті вперше подані результати дослідження рівня здоров’я студенток професійно-педагогічного коледжу Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Аналізуючи отримані данні щодо самооцінки стану власного здоров’я студенток, спостерігається тенденція погіршення стану здоров’я в процесі навчання: студентки 17–18 років скаржаться на захворювання серцево-судинної системи та неврози, студентки 15–16 років – захворювання центральної нервової системи. Отримані в результаті дослідження експериментальні показники фізичного розвитку та здоров’я студенток можуть слугувати, як вихідні дані для подальшого порівняльного дослідження даної проблеми і враховуватися при організації диференційованого підходу та покращення навчального процесу з фізичного виховання в професійно-педагогічних коледжах.
В статье впервые поданы результаты исследования уровня здоровья и физического развития студенток профессионально-педагогического колледжу Глуховского национального педагогического университета имени Александра Довженко. Проанализировавши полученные данные касающиеся самооценки состояния собственного здоровья студенток, наблюдается тенденция ухудшения состояния здоровья в процессе обучения: студентки 17–18 лет жалуются на заболевания сердечнососудистой системы та неврозы, студентки 15–16 лет – заболевания центральной нервной системы. Полученные в результате исследования экспериментальные показатели физического развития и здоровья студенток могут использоваться как исходные данные для сравнительного исследования данной проблемы и использоваться для организации дифференцийованого подходу та улучшения учебного процесса с физического воспитания профессионально-педагогических колледжах.
The article presents the results of the first study of health professional students Pedagogical College Glukhiv National Pedagogical University named after Oleksandr Dovzhenko. Analyzing data on self-assessment of students personal health tendency showed the worse health in the studying process in students 17–18 years old, which complained about the cardiovascular system and nervous disorders, students 15–16 years old complained about the central nervous system. The largest number of missed school days due to illness was diagnosed in students 17-18 years old. Students 15–16 years old did not have a long term of disease and it often associated with influenza epidemic diseases. Research had shown that students 15 years old had statistically lower chest perimeter than students 17–18 years old. Starting with 16 years the rate of increase in terms of chest perimeter was minor. As for the length of the body of students – an intensive increase was to 17 years (an increase over this period is 3.2 cm); in the later year’s body length of girls become stabilized. As for the body weight – there was a tendency to increase during studying process. The resulting study experimental indexes of physical development and health of students can serve as baseline data for future comparative study of the problem and it can be taken into account when organizing a differentiated approach and improve the educational process of physical education teachers in vocational colleges.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14121
Appears in Collections:Випуск 3К1(70)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khlus_Moskalenko.pdf296.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.