DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2016 рік » №2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13777
Title: Філософські компетентності: якими їм бути?
Authors: Пролеєв, Сергій
Keywords: реформа освіти
компетентності
освітній стандарт
філософія
реформа образования
компетентности
образовательный стандарт
философия
reform of the education
competency
educational standard
philosophy
Issue Date: 2016
Publisher: Інститут вищої освіти НАПН України
Citation: Пролеєв С. Філософські компетентності: якими їм бути? / Сергій Пролеєв // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 88-96
Abstract: У статті розглядається система загальних та спеціальних компетентностей в освітньому стандарті з філософії. Викладені основні принципи розробки комплексу компетентностей. Визначено їх з’язок з проектом Tuning. В двох таблицях представлені загальні компетентності та спеціальні компетентності на трьох основних освітніх рівнях – бакалавр, магістр, PhD.
В статье рассматривается система общих и специальных компетентностей в образовательном стандарте по философии. Изложены основные принципы разработки комплекса компетентностей. Определена их связь с проектом Tuning. В двух таблицах представлены общие компетентности и специальные компетентности на трех основных образовательных уровнях – бакалавр, магистр, PhD.
The article discusses the system of general and specific competences in the educational standard of philosophy. The basic principles of developing a set of competencies. Define their relationship with the Tuning project. In two tables are general competences and special competences on three main levels of education – bachelor, master, PhD.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13777
Appears in Collections:№2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proleyev.pdf737.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.