DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПервун, Ольга Євгенівна-
dc.date.accessioned2011-11-07T10:49:02Z-
dc.date.available2011-11-07T10:49:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПервун, Ольга Євгенівна. Пошуково-дослідницькі задачі як засіб розвитку математичних здібностей учнів класів з поглибленим вивченням математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Первун ; наук. керівник М. Я. Ігнатенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/136-
dc.description.abstractРозроблено певні компоненти методичної системи формування та розвитку математичних здібностей учнів математичних класів під час навчання алгебри та початків аналізу та геометрії за допомогою пошуково-дослідницьких задач. Запропоновано для використання оптимальні методи та форми навчання, що сприяють розвитку математичних здібностей. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованих компонентів системи навчання. Розглянуто основні підходи до розв'язання задач за кожним тематичним напрямком. Наведено методичні рекомендації щодо використання цих задач у процесі навчання. Наголошено, що ефективним засобом для розвитку більшості компонентів математичних здібностей є використання блоків завдань на самостійне складання задач, які грунтуються на первинних задачах, за допомогою прийомів аналогії, обігу, узагальнення та спеціалізації.ru_RU
dc.description.abstractThe possibility of the upper forms mathematic abilities development at the solution of the quest-research tasks are considered in the thesis. Separate components of the methodic system of forming and development of the math-ematic forms pupils mathematic abilities at teaching algebra and geometry with the help of the quest-search tasks are elaborated, the most optimum methods and forms of teaching which assist the mathematic abilities development are suggested. The results of pedagogic experiment that confirm the effectiveness of the suggested components of the education system are given. Main approaches to solving tasks on each subject direction are selected, and methodic rec-ommendations on the use of the given tasks in the education process are given.It is noted in the given work that the utilization of the tasks blocks on making independently sums developing themes of the starting sums with the help of the analogy, appeal, generalization and specialization methods are the effective means for the development of the most mathematic abilities components.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.Драгомановаru_RU
dc.subjectматематичні здібностіru_RU
dc.subjectпошуково-дослідницька задачаru_RU
dc.subjectнавчання алгебри та початків аналізу і геометріїru_RU
dc.subjectметоди та форми навчанняru_RU
dc.subjectучні класів із поглибленим вивченням математикиru_RU
dc.subjectmathematic abilitiesru_RU
dc.subjectquest-search taskru_RU
dc.subjectteaching algebra and geometryru_RU
dc.subjectmethods and forms of teachingru_RU
dc.subjectpupils of forms with the profound mathematic studyingru_RU
dc.subject.classification378.094.016:51ru_RU
dc.titleПошуково-дослідницькі задачі як засіб розвитку математичних здібностей учнів класів з поглибленим вивченням математикиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pervun.pdf292.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.