Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Піскун, Олександра Василівна
dc.date.accessioned 2012-09-26T22:16:09Z
dc.date.available 2012-09-26T22:16:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Піскун, Олександра Василівна. Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Піскун ; наук. кер. Є. В. Коршак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1366
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене питанням використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі. Розроблено класифікацію якісних задач з фізики, що дозволило оптимізувати процес відбору даного типу задач відповідно до мети та завдань конкретного уроку та планування уроків для учнів 7-9-х класів з використанням розв'язування якісних задач в групах. У дисертації розкрито доцільність та необхідність внесення змін в традиційну систему навчання учнів розв’язувати якісні задачі з фізики, вплив пропонованої методичної системи на якість засвоєння учнями знань з фізики. Теоретично і експериментально обґрунтовано ефективність системи навчання учнів розв’язувати якісні задачі в групах як одного з етапів особистісно-зорієнтованого навчання фізики. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation research is devoted to the creation of conditions for intellectual development of every pupils, that is one of the main issue of contemporary school. It is shown, that in the process of pupils solving high-quality tasks the condition for intellectual development are provided, but it is a more difficult task to perform the diagnostics and to assist in the development of pupils’ thinking within the traditional teaching. Possibilities of the process perfection are grounded concerning the pupils solving high-quality tasks by organization of studies in small groups. The high-quality tasks classification is designed in physics that allow to optimize the process of tasks selection of this type in accordance with the purpose and tasks of a particular lesson, planing lesson with the use of high-quality tasks subject to the condition personality-oriented studies for pupils of 7th - 9th forms and methodic of the use of high-quality tasks in physics teaching. The results of pedagogical experiment confirmed the hypothesis that the application of new approaches concerning the pupils solving high-quality tasks will allow to advance considerably the level of their knowledge, and also positive motivation to the studding of physics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно-зорієнтоване навчання ru_RU
dc.subject якісні задачі з фізики ru_RU
dc.subject індивідуальні особливості учнів ru_RU
dc.subject personality-oriented teaching ru_RU
dc.subject high-guality tasks ru_RU
dc.subject pupils individual peculiarities ru_RU
dc.subject.classification 373. 5. 016: 53 ru_RU
dc.title Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics