DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13617
Title: Лімітуючі фактори оптимального використання ІКТ на сучасному уроці
Authors: Якунін, Я. Ю.
Keywords: информационные технологии
інформаційні технології
комп’ютерні технології
середня школа
компьютерные технологии
средняя школа
information technology
computer technology
secondary school
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Якунін Я. Ю. Лімітуючі фактори оптимального використання ІКТ на сучасному уроці / Я. Ю. Якунін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 196-199
Abstract: Стаття присвячена обговоренню факторів, що обмежують ефективне використання інформаційно- комунікаційних технологій на уроці і аналізу причин низької результативності впровадження цифрових технологій у навчально-виховний процес.
Статья посвящена обсуждению факторов, ограничивающих эффективное использование информационно-коммуникационных технологий на уроке и анализу причин низкой результативности внедрения цифровых технологий в учебно-воспитательный процесс.
This article is devoted to discussion of the factors which limited the effective use of ICT at the lesson and the analysis of the causes of low performance implementation of digital technologies in the educational process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13617
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakunin.pdf194.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.