DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2012-09-26T20:44:13Z-
dc.date.available2012-09-26T20:44:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБорисова, Тетяна Валеріївна. Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Борисова ; наук. кер. Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1358-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва. Охарактеризовано сутність та зміст музично-театральної діяльності, визначено її естетико-виховну значущість, проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено та апробовано поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музичного-театрального мистецтва.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation investigates the issue of ensuring methodological preparation of future music teachers to esthetic education of school students by means of music and drama. We have characterized the essence and content of music and drama activities, defined their esthetic educational significance and analyzed methodological problems of training future music teachers to use the music theater means efficiently in esthetic education. We have determined and justified the criteria, indicators and levels of preparation of students majoring in music to educating school students esthetically by music theater means. We have developed and tested a step-by-step methodology of preparing future music teachers for esthetic education of school students by music and drama means.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectметодика підготовкиru_RU
dc.subjectмузично-театральна діяльністьru_RU
dc.subjectестетичне вихованняru_RU
dc.subjectактор музичного театруru_RU
dc.subjectмузична режисураru_RU
dc.subjectметодико-організаторські умінняru_RU
dc.subjecttraining methodologyru_RU
dc.subjectmusic and drama activitiesru_RU
dc.subjectesthetic educationru_RU
dc.subjectmusic theater actorru_RU
dc.subjectmusic directingru_RU
dc.subjectmethodological and organizational skillsru_RU
dc.subject.classification378.147.016:78ru_RU
dc.titleМетодика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borysova.pdf253.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.