Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

"Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блавт, Оксана
dc.date.accessioned 2017-04-20T09:43:47Z
dc.date.available 2017-04-20T09:43:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Блавт Оксана. "Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп / О. Блавт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 03 (72) 16. - С. 12-16 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13572
dc.description.abstract Розглянуто питання теоретико-методичних основ методики оцінки результатів тестового контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. Завдання роботи – з використанням загально-наукових методів теоретичного рівня, дидактично змоделювати технологію комплексного оцінювання результатів тестового моніторингу студентів з відхиленнями у стані здоров’я. Представлена у дослідженні розроблена інноваційна дидактична модель технології «формуючого» оцінювання результатів тестового контролю, скоординована відповідно до основних положень концепції організації і формування змісту тестового контролю студентів у фізичному вихованні спеціальних медичних груп для забезпечення ефективної реалізації її аналітичної функції. ua
dc.description.abstract The question of theoretical and methodological foundations methodology for evaluation the results of the test control in students’ physical education in special medical groups in universities is considered. Еvaluation is the basis of governance in this process and factor that ensures the effective implementation of control functions. Іn students’ physical education in special medical groups occupying a prominent place in the achievement of efficiency. The evaluation is considered the main factor of influence in physical education in general, as it has long-term consequences. The task of the work – didactic technology to model complex evaluation of the test results of monitoring of students with disabilities in health of using general scientific methods of theoretical. The developed technology integrated didactic model evaluation test results of monitoring students with disabilities in health is based on the need to improve the content regulations in a special medical group. It is presented like a semantic model procedures that seamlessly integrate organizational and technological mechanisms of information processing test monitoring. The study of technology innovation model «formative» evaluation of the results of test control, coordinated under the provisions of the basic concepts of the formation and content of the test control of students’ physical education in special medical groups didactic ensure effective implementation of analytic functions is presented. ua
dc.description.abstract Рассмотрены вопросы теоретико-методических основ методики оценки результатов тестового контроля в физическом воспитании студентов специальных медицинских групп. Задача работы – с использованием научных методов теоретического уровня, дидактически смоделировать технологию комплексной оценки результатов тестового мониторинга студентов с отклонениями в состоянии здоровья. Представленная в исследовании разработана инновационная дидактическая модель технологии «формирующего» оценивания результатов тестового контроля, скоординирована в соответствии с основными положениями концепции организации и формирования содержания тестового контроля студентов в физическом воспитании специальных медицинских групп для обеспечения эффективной реализации ее аналитической функции. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студент ua
dc.subject спеціальна медична група ua
dc.subject контроль ua
dc.subject технологія ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject student ua
dc.subject a special medical group ua
dc.subject control ua
dc.subject technology ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject студент ua
dc.subject специальная медицинская группа ua
dc.subject контроль ua
dc.subject технология ua
dc.subject оценка ua
dc.subject.classification 355.233.22 ua
dc.title "Формуюче" оцінювання, як технологія комплексної оцінки у тестовому контролі студентів спеціальних медичних груп ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу