DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсобов, І. П.-
dc.date.accessioned2017-04-13T09:04:26Z-
dc.date.available2017-04-13T09:04:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОсобов І. П. Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі / І. П. Особов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 93-96ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13466-
dc.description.abstractУ статті зосереджено увагу на можливості використання творчих завдань як одного із засобів розвитку креативності у студентів гуманітарних спеціальностей у вузівському навчальному процесі. Розглядається класифікація творчих завдань, наводяться приклади їх вирішення за допомогою інформаційно- комунікаційних технологій. Формулюються ключові вимоги, що висуваються до творчих завдань.ua
dc.description.abstractВ статье сосредотачивается внимание на возможности использования творческих задач как одного из средств развития креативности у студентов гуманитарных специальностей в вузовском учебном процессе. Рассматривается классификация творческих задач, приводятся их примеры и решения при помощи использования информационно-коммуникационных технологий. Формулируются ключевые требования, предъявляемыек [предъявляемыех] творческим задачам.ua
dc.description.abstractThe paper focuses attention on the possibility of using creative tasks as а means of developing creativity in students of humanitarian specialties in university teaching. We consider а classification of creative tasks, they are examples and solutions through the use of information and communication technologies. We formulate the key requirements for creative tasks.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectкреативністьua
dc.subjectтворче завданняua
dc.subjectтворчістьua
dc.subjectдивергентне мислення інформаційно-комунікаційні технологіїua
dc.subjectкреативностьua
dc.subjectтворческая задачаua
dc.subjectтворчествоua
dc.subjectдивергентное мышлениеua
dc.subjectинформационно- коммуникационные технологииua
dc.subjectcreativityua
dc.subjectcreative taskua
dc.subjectdivergent thinkingua
dc.subjectinformation and communication technologyua
dc.subject.classification378.091.33 : 378.015.31ua
dc.titleТворчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 18 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osobov.pdf198.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.