Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кидалова, Марина Николаевна
dc.date.accessioned 2017-04-11T13:13:31Z
dc.date.available 2017-04-11T13:13:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кидалова М. Н. Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков / М. Н. Кидалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 149-158 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13392
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема сопровождения эмоционального развития в подростковом возрасте в контексте директивных и гуманистических перспектив. Необходимость применения фасилитации как гуманистического подхода в работе с эмоциональными барьерами подростков с учетом их специфики обосновывается посредством создания комплекса благоприятных условий для социализированного переживания условно отрицательных явлений вроде эмоциональных барьеров. ua
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему супроводу емоційного розвитку у підлітковому віці в контексті директивних і гуманістичних перспектив. Необхідність застосування фасилітації як гуманістичного підходу в роботі з емоційними бар'єрами підлітків з урахуванням їх специфіки обґрунтовується через створення комплексу сприятливих умов для соціалізованого переживання умовно негативних явищ на кшталт емоційних бар'єрів. ua
dc.description.abstract The specific of displaying of emotional barriers in teens determined the search of such correction approach in work with them, which would be adequate to age situation of development. According to this purpose, there is given the argued comparison of prerogatives of directive and facilitative approaches; the analysis of meaningfulness of experiencing of emotional barriers by teenagers in the context of front-rank conceptions is given. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject эмоциональный барьер ua
dc.subject психологический барьер ua
dc.subject психологическая защита ua
dc.subject психоиммунная система ua
dc.subject психологическое здоровье ua
dc.subject переходный период развития ua
dc.subject условия неопределенности ua
dc.subject личностные изменения ua
dc.subject эмоциональный интеллект ua
dc.subject эмоциональная зрелость ua
dc.subject гуманистический подход ua
dc.subject директивное сопровождение ua
dc.subject фасилитация эмоционального развития ua
dc.subject емоційний бар'єр ua
dc.subject психологічний бар'єр ua
dc.subject психологічний захист ua
dc.subject психоімунна система ua
dc.subject психологічне здоров'я ua
dc.subject перехідний період розвитку ua
dc.subject умови невизначеності ua
dc.subject особистісні зміни ua
dc.subject емоційний інтелект ua
dc.subject емоційна зрілість ua
dc.subject гуманістичний підхід ua
dc.subject директивний супровід ua
dc.subject фасилітація емоційного розвитку ua
dc.subject emotional barriers ua
dc.subject psychological defense ua
dc.subject psychological barriers ua
dc.subject psychological immune system ua
dc.subject mental health ua
dc.subject transition of the conditions of uncertainty ua
dc.subject personality changes ua
dc.subject emotional intelligence ua
dc.subject emotional maturity ua
dc.subject humanistic approach ua
dc.subject directory assistance ua
dc.subject facilitation of emotional development ua
dc.subject.classification 159.942::159.92-053.6 ua
dc.title Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу