У статті розглянуто специфіку проведення тренінгу розвитку професійно значущих
характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. Проаналізовано його мета і
завдання, три блоки і структура занять. Теоретичну основу тренінгу розвитку професійно
значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів становили вправи з різних
видів терапії. У тренінгу використовувалися релаксаційні і психогімнастичні вправи,
психодіагностичні методики, повчальні притчі, групові дискусії, рольові ігри, творчі завдання,
психомалюнки, музикотерапія. Обґрунтовано результати формувального експерименту,
достовірність яких перевірена за допомогою методів математичної статистики. Подані
отримані дані діагностики механізмів самозміни у тренінгу за результатами анкети
рефлексивності. Окреслено висновки та перспективи подальших досліджень даної проблеми.
В статье рассмотрена специфика проведения тренинга развития профессионально
значимых характеристик личностной зрелости будущих психологов. Проанализирована его
цель и задание, три блока и структура занятий. Теоретическую основу тренинга развития
профессионально значимых характеристик личностной зрелости будущих психологов
составляли упражнения из разных видов терапии. В тренинге использовались релаксационные и
психогимнастические упражнения, психодиагностические методики, поучительные притчи,
групповые дискуссии, ролевые игры, творческие задания, психорисунки, музыкотерапия.
Обоснованы результаты формировочного эксперимента, достоверность которых проверена с помощью методов математической статистики. Поданы полученные данные диагностики
механизмов самоизменения в тренинге по результатам анкеты рефлексивности. Очерчены
выводы и перспективы дальнейших исследований данной проблемы.
The specific of realization of training of development professionally of meaningful descriptions of
personality maturity of future psychologists is considered in the article. His aim and task, three blocks and
structure of employments are analyzed. Theoretical basis of training of development professionally of
meaningful descriptions of personality maturity of future psychologists was made by exercises from the
different types of therapy. Relaxation exercises, diagnostic methodologies, instructive parables, group
discussions, role plays, creative tasks, picture, musictherapy were used in training. The results of forming
experiment, authenticity of that is tested by means of methods of mathematical statistics are reasonable.
Got these diagnosticians of mechanisms of self-change are given in training on results the questionnaire
of reflection. Conclusions and prospects of further researches of this problem are outlined.