Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьоміна, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-04-07T11:00:17Z
dc.date.available 2017-04-07T11:00:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дьоміна Г. А. Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів / Г. А. Дьоміна. - 2-е вид., випр. і доп. - Київ.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. - 57с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13300
dc.description.abstract Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план та зміст дисципліни "Вікова та педагогічна психологія", шкала оцінювання навчальної роботи, практичні заняття: план, основні поняття до кожної теми, індивідуально-самостійна робота, тестові завдання для самоперевірки або контролю знань студентів, а також список рекомендованої літератури та словник основних термінів. Методичні рекомендації для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів підготовлені відповідно до програми курсу “Вікова і педагогічна психологія”. Пропонуються завдання для індивідуально-самостійної роботи студентів над кожною темою, опрацювання яких сприятиме зосередженню уваги студентів на основному матеріалі кожної теми, у достатній і повній мірі допоможе засвоїти матеріал, а також дасть можливість підготуватися до практичних занять. Запропоновані завдання можуть використовуватися не тільки під час домашньої, а й під час аудиторної роботи під керівництвом викладача. Велику увагу приділено програмовим питанням із вікової і педагогічної психології, які будуть обговорюватися на практичних заняттях. Матеріали даних методичних рекомендацій для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів з курсу “Вікова і педагогічна психологія” мають таку будову: - на початку кожної теми подано питання, які виносяться на практичне заняття; - означено основні поняття до кожної теми, які обов’язково мають бути відображені студентом у словнику психологічних термінів; - визначено питання для самоконтролю знань; - наведено список літератури для обов’язкової роботи з першоджерелами, що передбачає анотування або ж конспектування вказаних робіт в цілому чи їх окремих частин (відповідно до теми та проблем, які розглядатимуться на практичному занятті); - запропоновано тестову самоперевірку до модулю; - сформульовано теми доповідей і рефератів з кожної теми; - подано матеріали першоджерел для кожного модулю; - встановлено запитання, що виносяться на екзамен; - вказано рекомендовану основну та додаткову літературу. Залежно від профілю спеціальності фахівця, умов організації навчального процесу (денна, заочна, дистанційна форми навчання) та часу, визначеного в навчальних планах на семінарсько-практичні заняття з курсу вікової і педагогічної психології, в кожному окремому випадку можуть бути відібрані також деякі із запропонованих завдань для самостійної роботи студентів, визначені процедури виконання цих завдань та оцінки результатів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject методичні рекомендації ua
dc.subject вікова психологія ua
dc.subject педагогічна психологія ua
dc.subject план ua
dc.subject практичні заняття ua
dc.subject модульний контроль ua
dc.subject.classification 159.9 (075.8) ua
dc.title Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу