DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13259
Title: Управління учбовою діяльністю студентів ВНЗ у дистанційному середовищі
Authors: Чумак, В. В.
Keywords: управління учбовою діяльністю
проблемне навчання
віртуальний освітній простір
управление учебной деятельностью
проблемное обучение
виртуальное образовательное пространство
management by educational activity
problem teaching
virtual educational space
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чумак В. В. Управління учбовою діяльністю студентів ВНЗ у дистанційному середовищі / В. В. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 145-152
Abstract: У статті розглядається проблема управління навчальною діяльністю студентів у віртуальному освітньому просторі. Управління - це цілеспрямований вплив. До основних навчальним впливів відносимо проблемні завдання, які лежать в основі способу управління навчальною діяльністю студентів. У статті показано, що від технології управління навчальною діяльністю у віртуальному освітньому просторі залежить розвиток розумової діяльності студентів. Діяльність студентів характеризується самостійним пошуком необхідної інформації для вирішення навчальної задачі, самостійним вибором навчальних завдань, перебиранням на себе функцій управління власної навчальної діяльністю. За допомогою віртуальних засобів підтримується зв'язок між студентами і викладачем. Уміння вирішувати навчальні завдання, знаходити багатоваріантні способи вирішення проблемних завдань є показником розвитку розумової діяльності.
В работе рассматривается проблема управления учебной деятельностью студентов в виртуальном образовательном пространстве. Управление – это целенаправленное воздействие. К основным обучающим воздействиям (влияниям) относим проблемные задачи, которые лежат в основе способа управления учебной деятельностью студентов. В статье показано, что от технологии управления учебной деятельностью в виртуальном образовательном пространстве зависит развитие мыслительной деятельности студентов. Деятельность студентов характеризуется самостоятельным поиском необходимой информации для решения учебной задачи, самостоятельным выбором учебных задач, перебиранием на себя функций управления собственной учебной деятельностью. С помощью виртуальных средств поддерживается связь между студентами и преподавателем. Умение решать учебные задачи, находить многовариантные способы решения проблемных задач является показателем развития мыслительной деятельности.
The problem of management by educational activity of students is in-process examined in virtual educational space. The management is purposeful influence. To basic teaching influences (to influencing) we take problems tasks which are underlaid method of management by educational activity of students. It is rotined in the article, that from technology of management by educational activity development of cogitative activity of students depends in virtual educational space. Activity of students is characterized by the independent necessary information retrieval for the decision of educational task, by the independent choice of educational tasks, sorting out on itself of functions of management by own educational activity. By virtual facilities is communicated between students and teacher. Ability to decide educational tasks, find the multiple methods of decision of problems tasks is the index of development of cogitative activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13259
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumak.pdf350.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.