DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13177
Title: Развитие пугнической эмоциональной направленности (ЭНЛ) студентов в процессе их профессионального самоопределения
Authors: Гришина, А. В.
Косцова, М. В.
Keywords: професійне самовизначення
емоційна спрямованість
пугнічні переживання
профессиональное самоопределение
эмоциональная направленность
пугнические переживания
professional self-determination
emotional directedness
pugnic experiences
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім.М.П.Драгоманова
Citation: Гришина А. В. Развитие пугнической эмоциональной направленности (ЭНЛ) студентов в процессе их профессионального самоопределения / А. В. Гришина, М. В. Косцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 12. Психологічні науки. Вип. 2 (47) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [ред. колегія В. П. Андрущенко [та ін.]]. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - С. 9-14
Abstract: У статті розглянуті основні особливості професійного самовизначення студентів (на прикладі технічних спеціальностей). Нами виділено пугничний компонент емоційної спрямованості особистості як індикатор професійного самовизначення. Емоційний спектр пугничних переживань студентів реалізується в наступних емоціях: жага гострих відчуттів;захват небезпекою, ризиком; почуття спортивного азарту; рішучість, спортивна злість; почуття найсильнішого вольового та емоційного напруження, граничної мобілізації своїх фізичних і розумових здібностей. Нами запропоновано методики з формування пугничного компонента емоційної спрямованості особистості. Інтерактивні методики носять інноваційний інтерактивний характер (на прикладі відеолекторію, експрес-тесту та рефлексивного практикуму) та свідчать про свою ефективність.
В статье рассмотрены основные особенности профессионального самоопределения студентов (на примере технических специальностей). Нами выделено пугнический компонент эмоциональной направленности личности как индикатор профессионального самоопределения. Эмоциональный спектр пугнических переживаний студентов реализуется в следующих эмоциях: спремление к острым переживаниям; овладение опасностью, риском; чувство спортивного азарта; решительность, спортивная злость; чувство сильнейшего волевого и эмоционального напряжения, граничной мобилизации своих физических и умственных способностей. Нами предложены методики по формированию пугнического компонента эмоциональной направленности личности. Интерактивные методики носят инновационный интерактивный характер (на примере видеолектория, экспресс-теста и рефлексивного практикума) и свидетельствуют о свей эффективности.
The article describes the main features of professional self-determination of students (for technical specialties). We isolated strifal component of emotional orientation of personality as the indicator of professional self-determination. Emotional spectrum of strifal experiences of students are realized in the following emotions: the thirst for thrills; thrill of danger, risk; a sense of passion for sport; determination, sports rage; feeling very strong-willed and emotional stress, limiting the mobilization of their physical and mental abilities. We propose a technique to form the strifal component of emotional orientation of the individual. Interactive methods have the innovative and interactive character (for example, video materials, rapid-test and reflective workshops) and show its effectiveness.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13177
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryshyna_Kostsova.pdf315.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.