DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13064
Title: | Дидактичні інновації "Worlddidac 2006": світовий контекст та проблеми розвитку |
Authors: | Горбунова, Людмила |
Keywords: | українськa дидактикa технології і практики навчання сучасна освіта украинская дидактика технологии и практики обучения современное образование Ukrainian didactics technologies and practics training modern education |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Citation: | Горбунова Людмила Дидактичні інновації "Worlddidac 2006": світовий контекст та проблеми розвитку / Людмила Горбунова // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 291-301 |
Abstract: | Висвітлено проблеми розвитку української дидактики. Розглянуто й охарактеризовано стан та тенденції розвитку технологій і практик навчання в сучасній освіті. Наголошено на потребі детальнішої розробки методологічної складової української дидактики. Освещены проблемы развития украинской дидактики. Рассмотрено и охарактеризовано состояние и тенденции развития технологий и практик обучения в современном образовании. Подчеркнута необходимость более детальной разработки методологического компонента украинской дидактики. The article deals with the problems of development of the Ukrainian didactics. It is considered and characterized a condition and tendencies of development of technologies and practics training in modern education. Necessity of more detailed development of a methodological component of the Ukrainian didactics is underlined. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13064 |
Appears in Collections: | № 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gorbunova.pdf | 115.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.