DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13059
Title: Критика інструментального розуму (продовження) (переклад з німецької М. Култаєвої)
Authors: Горкгаймер, Макс
Keywords: розум
час
Франкфуртська школа
разум
время
Франкфуртская школа
mind
time
Frankfurt school
Issue Date: 2006
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Макс Горкгаймер Критика інструментального розуму (продовження) (переклад з німецької М. Култаєвої) / Горкгаймер Макс // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 239-258
Abstract: Розглянуто зміст основних понять західної цивілізації та пов'язані з ними антропологічні зміни. Висвітлено ідею розуму та її функціональний потенціал, обгрунтовано можливості компліментарності об'єктивного та суб'єктивного розуму. Показано роль філософії у діагностиці часу та соціальних патологій, а також у запобіганні культурній деградації людства. Наведено основні дати життя М.Горкгаймера - патріарха Франкфуртської школи.
Рассмотрены содержание основных понятий западной цивилизации и связанные с ними антропологические изменения. Освещены идея разума и ее функциональный потенциал, обоснованы возможности комплиментарности объективного и субъективного разума. Показана роль философии в диагностике времени и социальных патологий, а также в предупреждении культурной деградации человечества. Приведены основные даты жизни М.Горкгаймера - патриарха Франкфуртской школы.
The content of the basic concepts of Western civilization and related anthropological changes are considered. The idea of the mind and its functional potential are highlighted, and the possibilities of complementarity of objective and subjective reason are grounded. The role of philosophy in diagnosing time and social pathologies, as well as in preventing cultural degradation of mankind, is shown. The main dates of the life of M. Gorkheimer, the patriarch of the Frankfurt school, are given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13059
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horkheimer.pdf142.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.