DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБратаніч, Борис-
dc.date.accessioned2017-03-23T14:13:10Z-
dc.date.available2017-03-23T14:13:10Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБорис Братаніч Освітній маркетинг у контексті глобалізації / Братаніч Борис // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 103-110ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз ролі освітнього маркетингу у процесах глобалізації. Обґрунтовано напрями трансформації цінностей філософії глобальної освіти маркетинговими механізмами у цілі соціальної діяльності, результатом якої є процеси глобалізації.ua
dc.description.abstractОсуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей философии глобального образования маркетинговыми механизмами в цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы глобализации.ua
dc.description.abstractThe role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of globalization, are grounded.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.subjectмаркетингua
dc.subjectглобалізаціяua
dc.subjectфілософіїяua
dc.subjectмаркетингua
dc.subjectглобализацияua
dc.subjectфилософияua
dc.subjectmarketingua
dc.subjectglobalizationua
dc.subjectphilosophyua
dc.titleОсвітній маркетинг у контексті глобалізаціїua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bratanich.pdf105.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.