DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБевзенко, Любов-
dc.date.accessioned2017-03-22T18:16:54Z-
dc.date.available2017-03-22T18:16:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛюбов Бевзенко Суспільство ризику та напрямки пошуку адекватних освітянських стратегій / Бевзенко Любов // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 34-53ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13030-
dc.description.abstractУ центрі уваги даної статті знаходяться людина і суспільство, що перебувають у стані підвищеної невизначеності та ризику. Вважаючи, що одним із основних понять ризикології має стати поняття ризикової свідомості, автор концептуалізує її як особливий стан свідомості, що відповідає ситуації ризику. Спираючись на теоретичні засади синергетики, автор аргументовано доводить, що у своїх когнітивних та соціальних настановах така свідомість характеризується зсувом у бік зняття дуалізму між раціональним та ірраціональним, і між колективізмом та індивідуалізмом. Останнє вимагає відповідних змін в освітянських практиках, які теж набувають особливого змісту та форми в ситуації суспільства підвищених ризиків.ua
dc.description.abstractВ центре внимания данной работы находится человек и общество в состоянии высокой неопределенности и риска. Полагая, что одним из основных понятий рискологии должно стать понятие рискового сознания, автор концептуализирует его как особое состояние сознания, соответствующее состоянию повышенного риска. Опираясь на теоретические положения синергетики, автор аргументированно показывает, что в своих когнитивных и социальных установках такое сознание характеризуется смещением в сторону снятия дуализма между рациональным и иррациональным, индивидуализмом и коллективизмом. Последнее требует соответствующих трансформаций образовательных практик, которые тоже приобретают особый смысл в ситуации общества повышенного риска.ua
dc.description.abstractThe central idea of the article is the individual and society at the highest state of uncertainty and risk. Believing that the risk consciousness is one of the main notions of riskology, the author defines it as the state of highest risk consciousness. The theoretical theses of synergetics have been applied for stating that in cognitive and social sciences the highest risk consciousness is characterized as shifting to elimination the dualism between rational and irrational, individualism and collectivism. The last one requires the transformation of educational practices that are timely for the high risk society.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.subjectризикua
dc.subjectсуспільствоua
dc.subjectлюдинаua
dc.subjectрискua
dc.subjectобществоua
dc.subjectчеловекua
dc.subjectriskua
dc.subjectsocietyua
dc.subjectpeopleua
dc.titleСуспільство ризику та напрямки пошуку адекватних освітянських стратегійua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bevzenko.pdf143.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.