Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочубей, Наталія
dc.date.accessioned 2017-03-09T10:05:42Z
dc.date.available 2017-03-09T10:05:42Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Наталія Кочубей Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Наталія Кочубей // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 231-243 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12871
dc.description.abstract Сучасне розуміння світу як складного та постійно змінюваного вимагає відповідного мислення. Фундаментальні засади мислення людини закладаються саме у процесі освіти та навчання. Це вимагає постійної роботи над змістом освіти, методами трансляції знань, способами побудови освітніх комунікацій. У такому заломленні процес освіти та система освіти виявляються складними феноменами. Складність також презентується учасниками освітньої комунікації, способами пізнавально-освітніх комунікацій, ускладненням змісту освіти, методів його викладання та роботи вчителя. ua
dc.description.abstract Современное понимание мира как сложного и постоянно изменяющегося требует соответствующего мышления. Фундаментальные основы мышления человека закладываются именно в процессе его образования и обучения. Это требует постоянной работы над содержанием образования, методами трансляции знаний, способами построения образовательных коммуникаций. Сложность также презентуется учасниками образовательной коммуникации, способами познавательно-образовательных коммуникаций, усложнением содержания образования, методов його изложения и работы учителя. ua
dc.description.abstract The modern understanding of the complex and always changing world needs the appropriate way of thinking. The fundamental principles of the human thought are laid exactly in the process of education and studying. It requires the constant work on the education content, knowledge translation methods, and ways of constructing the educational communications. Complexity is also presented by the participants of the educational communication, ways of cognitive and educational communications, methods of it’s exposition and teacher’s work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject складність ua
dc.subject складне мислення ua
dc.subject суспільство знань ua
dc.subject сложность ua
dc.subject сложное мышление ua
dc.subject общество знаний ua
dc.subject complexity ua
dc.subject complex thinking ua
dc.subject knowledge society ua
dc.subject.classification 303.214.5:37.013 ua
dc.title Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу