ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кочубей, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2017-03-09T10:05:42Z | |
dc.date.available | 2017-03-09T10:05:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Наталія Кочубей Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Наталія Кочубей // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 231-243 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12871 | |
dc.description.abstract | Сучасне розуміння світу як складного та постійно змінюваного вимагає відповідного мислення. Фундаментальні засади мислення людини закладаються саме у процесі освіти та навчання. Це вимагає постійної роботи над змістом освіти, методами трансляції знань, способами побудови освітніх комунікацій. У такому заломленні процес освіти та система освіти виявляються складними феноменами. Складність також презентується учасниками освітньої комунікації, способами пізнавально-освітніх комунікацій, ускладненням змісту освіти, методів його викладання та роботи вчителя. | ua |
dc.description.abstract | Современное понимание мира как сложного и постоянно изменяющегося требует соответствующего мышления. Фундаментальные основы мышления человека закладываются именно в процессе его образования и обучения. Это требует постоянной работы над содержанием образования, методами трансляции знаний, способами построения образовательных коммуникаций. Сложность также презентуется учасниками образовательной коммуникации, способами познавательно-образовательных коммуникаций, усложнением содержания образования, методов його изложения и работы учителя. | ua |
dc.description.abstract | The modern understanding of the complex and always changing world needs the appropriate way of thinking. The fundamental principles of the human thought are laid exactly in the process of education and studying. It requires the constant work on the education content, knowledge translation methods, and ways of constructing the educational communications. Complexity is also presented by the participants of the educational communication, ways of cognitive and educational communications, methods of it’s exposition and teacher’s work. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | складність | ua |
dc.subject | складне мислення | ua |
dc.subject | суспільство знань | ua |
dc.subject | сложность | ua |
dc.subject | сложное мышление | ua |
dc.subject | общество знаний | ua |
dc.subject | complexity | ua |
dc.subject | complex thinking | ua |
dc.subject | knowledge society | ua |
dc.subject.classification | 303.214.5:37.013 | ua |
dc.title | Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу | ua |
dc.type | Article | ua |