Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

«Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Адаменко, Надія
dc.date.accessioned 2017-03-06T11:56:54Z
dc.date.available 2017-03-06T11:56:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Надія Адаменко «Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей / Адаменко Надія // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 275-287 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12860
dc.description.abstract У статті розглядається одне з основоположних понять «спільнота дослідників» програми «Філософія для дітей», заснованої американським педагогом і філософом М. Лімпаном, яке, на думку автора, підкреслює важливість філософського знання у зв’язку з необхідністю актуалізації онтологічного характеру освіти. Доводиться необхідність зміни відношення до навчальної діяльності (з суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної моделі), що покликана стати подією «внутрішнього». Таким чином, філософію в навчальному процесі слід розглядати як один із засобів, що допомагає освіті виконувати свою місію – бути місцем формування розумної, відповідальної, соціально активної особистості. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается одно из основополагающих понятий «сообщество исследователей» программы «Философия для детей», основанной американским педагогом и философом М. Липманом, которое, по мнению автора, подчеркивает важность философского знания в связи с необходимостью актуализации онтологического характера образования. Обосновывается необходимость изменения отношения к учебной деятельности (с субъект-объектной на субъект-субъектную модель), что призвано стать событием «внутреннего». Таким образом, философию в учебном процессе следует рассматривать как одно из средств, помогающее образованию выполнять свою миссию – быть местом формирования разумной, ответственной, социально активной личности. ua
dc.description.abstract The article deals with one of the fundamental concepts of «community of researchers » of «Philosophy for Children» program, founded by American educator and philosopher M. Limpan, who emphasizes the importance of philosophical knowledge in connection with the necessity of updating the ontological nature of education. The need to change an attitude to educational activities (from the subjectobject to the subject-subjective model), which aims to become an event of «internal». Thus, the philosophy in the educational process should be seen as a mean which help to fulfi ll its mission to be a place of forming a reasonable, responsible, and socially active person. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія для дітей ua
dc.subject спільнота дослідників ua
dc.subject запитування ua
dc.subject философия для детей ua
dc.subject сообщество исследователей ua
dc.subject вопрошание ua
dc.subject «Philosophy for Children» ua
dc.subject «Community of Researchers» ua
dc.subject questions ua
dc.subject.classification 159.955.4 (73) ua
dc.title «Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу