Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформація і знання як умови креативної інфраструктури «Суспільства знань»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Машталер, Антоніна
dc.date.accessioned 2017-03-06T10:30:47Z
dc.date.available 2017-03-06T10:30:47Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Антоніна Машталер Інформація і знання як умови креативної інфраструктури «Суспільства знань» / Машталер Антоніна //Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 322-331 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12852
dc.description.abstract В статті досліджується проблема «інформації» та «знання» в процесі їх взаємодії в контексті розвитку сучасної освіти і ствердження «суспільства знань». Аналізується роль кожного з цих феноменів постіндустріального суспільства, показано їх значення у формуванні сучасної інтелектуальної еліти. Революція в способах обробки, трансформації та ретрансляції знань, яка пов’язана із застосуванням нових інформаційних технологій, зазначається в статті, суттєво підвищує рівень освіти, водночас ставлячи перед нею нові вимоги. ua
dc.description.abstract В статье исследуется проблема «информации» и «знания» в процессе их взаимодействия в контексте развития современного образования и утверждения «общества знания». Анализируется роль каждого из этих феноменов постиндустриального общества, показано их значение в формировании современной интеллектуальной элиты. Революция в способах обработки, трансформации и ретрасляции знаний, которая связана с использованием новых информационных технологий, отмечено в статье, существенно поднимает уровень образования, одновременно ставя перед ним новые требования. ua
dc.description.abstract The article examines the problem of information and knowledge in the process of their interaction in the context of development of contemporary education and establishing of «knowledge-based society». The role of each of these phenomena of post-industrial society is analyzed and their importance in forming of contemporary intellectual elite is shown. Revolution in the way of processing, transformation and retransmission of knowledge that is associated with the use of new information technologies, signifi cantly increases the level of education while placing it in front of new requirements. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформація ua
dc.subject знання ua
dc.subject «суспільство знань» ua
dc.subject информация ua
dc.subject знания ua
dc.subject «общество знаний» ua
dc.subject information ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject «knowledge’s society» ua
dc.subject.classification 316.774:001.101 ua
dc.title Інформація і знання як умови креативної інфраструктури «Суспільства знань» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу