Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2017-01-24T09:58:42Z
dc.date.available 2017-01-24T09:58:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Correct values of illustrations in literature textbooks for mentally retarded pupils / Kravets N.P. // Trends in der Entwicklung der nationalen und internationalen Wissenschaft: Sammelwerk der wissenschaftlichen artikel. − Verlag SWG imex GmbH, Nürnberg, Deutschland, 2016. – S. 302−306. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12561
dc.description.abstract Illustrations can give children a sense of personal identity and an awareness of their cultural heritage. Illustrations are literature in their own right and, whether used by themselves or integrated with written texts, they sharpen the perception of children, stimulate their imagination and increase their sense of observation. ua
dc.description.abstract Розглянуто корекційний вплив ілюстративного матеріалу підручників з літературного читання на психофізичний розвиток розумово відсталих учнів та становлення їх як активних читачів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Verlag SWG imex GmbH Nürnberg, Deutschland ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject illustrations ua
dc.subject literature textbooks ua
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject корекція ua
dc.subject ілюстративний матеріал ua
dc.subject літературний твір ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject підручник з літератури ua
dc.subject.classification 376-056.31:37.091.64:75.056 ua
dc.title Correct values of illustrations in literature textbooks for mentally retarded pupils ua
dc.title.alternative Корекційне значення ілюстративного матеріалу підручників з літератури для розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу