ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T13:13:00Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T13:13:00Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Цвєткова Г. Індивідуальний простір самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: концептуально-теоретичні основи моделювання / Г. Г. Цвєткова // Імідж сучасного педагога . – Полтава, 2013. – № 4. – С. 21 – 25 | ua |
dc.identifier.issn | 2221-6316 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12399 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання моделювання індивідуального простору самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, конкретно-наукові вимоги до педагогічного моделювання, сформульовано основні принципи побудови концептуальної моделі, з’ясовано концептуально-теоретичні основи моделювання. | ua |
dc.description.abstract | The issues of modeling of individual space of Arts teachers` self-development, the specifically scientific requirements of the pedagogical modeling are considered, the main principles of the conceptual model are formulated, the conceptual and theoretical basis of the simulation are pointed out in the article. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ "АСМІ" | ua |
dc.subject | викладач гуманітарних спеціальностей | ua |
dc.subject | індивідуальний простір самовдосконалення | ua |
dc.subject | педагогічне моделювання | ua |
dc.subject | teacher of humanitarian specialties (Arts teachers) | ua |
dc.subject | the personal space of self-improvement | ua |
dc.subject | pedagogic modeling | ua |
dc.subject.classification | 378.0011 | ua |
dc.title | Індивідуальний простір самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: концептуально-теоретичні основи моделювання | ua |
dc.type | Article | ua |