Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антончук, О. М.
dc.date.accessioned 2017-01-12T12:16:49Z
dc.date.available 2017-01-12T12:16:49Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Антончук О. М. Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії / О. М. Антончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 252-254. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12390
dc.description.abstract Стаття містить аналіз вихідних лінгводидактичних позицій у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії, критеріїв добору вправ відповідно до складності тієї чи тієї теми, етапу формування орфографічної навички. ua
dc.description.abstract Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови;
dc.subject вправа ua
dc.subject метод вправ ua
dc.subject завдання ua
dc.subject орфографічне правило ua
dc.subject orphography ua
dc.subject method of exercising ua
dc.subject signs of orphography ua
dc.subject exercise ua
dc.title Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу