ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антончук, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-01-12T12:16:49Z | |
dc.date.available | 2017-01-12T12:16:49Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Антончук О. М. Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії / О. М. Антончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 252-254. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12390 | |
dc.description.abstract | Стаття містить аналіз вихідних лінгводидактичних позицій у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії, критеріїв добору вправ відповідно до складності тієї чи тієї теми, етапу формування орфографічної навички. | ua |
dc.description.abstract | Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | ua |
dc.relation.ispartofseries | Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови; | |
dc.subject | вправа | ua |
dc.subject | метод вправ | ua |
dc.subject | завдання | ua |
dc.subject | орфографічне правило | ua |
dc.subject | orphography | ua |
dc.subject | method of exercising | ua |
dc.subject | signs of orphography | ua |
dc.subject | exercise | ua |
dc.title | Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії | ua |
dc.type | Article | ua |