DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12058
Title: Інтеграція медико-психологічних і педагогічних знань в процесі корекційної роботи
Authors: Пахомова, Н. Г.
Пахомова, В. А.
Keywords: інтеграція медико-психологічної і педагогічної складових
професійна підготовка
корекційна робота
интеграция медико-психологической и педагогической составляющих
профессиональная подготовка
коррекционная работа
the integration of medical and psychological and pedagogical components
professional training
correctional work
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пахомова Н. Г. Інтеграція медико-психологічних і педагогічних знань в процесі корекційної роботи / Н. Г. Пахомова, В. А. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 285-290
Abstract: У статті висвітлена необхідність інтеграції медико-психологічих і педагогічних знань в процесі корекційної роботи. Розкрита сутність поняття «інтеграція». З'ясовано, що система інтеграції складових є множиною елементів, які знаходяться у відношеннях і зв'язках один з одним й утворюють певну цілісність, єдність. Схарактеризовані основні аспекти інтеграції медичних, психологічних і педагогічних знань та умінь в організації корекційного процесу. Проаналізовано професіограму корекційного педагога. Визначені якісні характеристики особистості. Встановлено, що морально-етичні характеристики спонукають людину до забезпечення психологічного комфорту у процесі корекційної роботи. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботи.
В статье освещена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе коррекционной работы. Раскрыта сущность понятия «интеграция». Установлено, что система интеграции составляющих включает множество элементов, которые находятся в отношениях и связях друг с другом и образуют определенную целостность, единство. Охарактеризованы основные аспекты интеграции медицинских, психологических и педагогических знаний и умений в организации коррекционного процесса. Проанализирована профессиограмма коррекционного педагога. Определены качественные характеристики личности. Установлено, что морально-этические характеристики побуждают человека к обеспечению психологического комфорта процессе коррекционной работы. Обоснована необходимость стимулирования положительной ориентации на ожидаемый результат и успешность коррекционной работы.
The article characterized necessity of integration medical and psychological and pedagogical knowledge in the process of correctional work. The essence of the concept of "integration" is disclosed. It is established that the system of integration of components includes a plurality of elements that are in relationships and connections with each other and form a certain integrity and unity. It describes the main aspects of the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge and skills in the organization of the correctional process. Professiogram of correctional pedagogue is analyzed. Qualitative characteristics of the person are identified. It was established that the moral and ethical characteristics motivate the person to provide psychological comfort during the correction work. The necessity to promote the positive orientation of the expected results and the success of correctional work are presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12058
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhomova N.G._Pakhomova V.A..pdf275.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.