DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 114 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧинчева, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-12-01T09:52:39Z-
dc.date.available2016-12-01T09:52:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧинчева Л. В. Формуваня готовності майбутнього вчителя музики до забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей школярів / Л. В. Чинчева // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 239-246ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11948-
dc.description.abstractУ статті аналізується процес формування готовності майбутнього вчителя музики до забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей учнів та можливості його покращення в умовах спеціально організованого навчання. Готовність до музично-педагогічної діяльності охоплює набір професійних властивостей та якостей майбутнього вчителя, що відповідають вимогам професії. Підвищення якості фахової підготовки випускника вищого педагогічного навчального закладу вимагає переосмисленням мети та результату освітнього процесу, модернізації його змісту та оптимізації технологій його організації.ua
dc.description.abstractВ статье анализируется процесс формирования готовности будущего учителя музыки к обеспечению развития художественно-творческих способностей учеников и возможности его улучшения в условиях специально организованного обучения. Готовность к музыкально- педагогической деятельности охватывает набор профессиональных возможностей и качеств будущего учителя, которые отвечают требованиям профессии. Повышение качества специальной подготовки выпускника высшего педагогического учебного заведения требует переосмысления цели и результата учебного процесса, модернизации его содержания и оптимизации технологий его организации.ua
dc.description.abstractThe article deals with the dynamics of a would-be teacher’s being ready for providing the development of pupils’ artistic-creative abilities at the artistic classes and a possibility of its improvement under the condition of specially organized learning. Ready to musical education activities covers a set of professional features and qualities of the future teachers who meet the requirements of the profession. Improving the quality of special training graduate higher pedagogical educational institution requires a rethinking of the goals and results of the educational process, the modernization of its content and its optimization technology organization.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.subjectорганізаційно-педагогічна системаua
dc.subjectдинамікаua
dc.subjectготовністьua
dc.subjectорганизационно-педагогическая системаua
dc.subjectдинамикаua
dc.subjectготовностьua
dc.subjectorganization and pedagogical systemua
dc.subjectdynamicsua
dc.subjectbeing readyua
dc.subject.classification378.147ua
dc.titleФормуваня готовності майбутнього вчителя музики до забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей школярівua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 114

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chincheva.pdf275.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.