DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 31 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1188
Title: Психологічні аспекти сприймання навчальної інформації під час вивчення дисциплін циклу машинознавство майбутніми вчителями технологій
Authors: Бєлова, Ю.Ю.
Keywords: інтеграція знань
об’єктно-орієнтована інтеграція знань дисциплін циклу машинознавство
психологічні особливості сприймання навчальної інформації
integration of knowledge’s
the object-oriented integration of knowledge’s of disciplines of cycle is engineering science
psychological features of perception of educational information
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Бєлова Ю.Ю. Психологічні аспекти сприймання навчальної інформації під час вивчення дисциплін циклу машинознавство майбутніми вчителями технологій / Ю.Ю. Бєлова / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 3-9
Abstract: У статті розглянута проблема підготовки майбутнього вчителя технологій під час вивчення дисциплін циклу машинознавство, визначені психологічні особливості сприймання науково-навчальної інформації з технічних дисциплін, запропонована методика викладання технічних дисциплін засобами об’єктно-орієнтованої інтеграції знань.
In the article heaved up the problem of preparation of future teacher of technologies at the study of disciplines of cycle engineering science, the psychological features of perception of scientific and educational information are selected on technical disciplines, the method of teaching of technical disciplines facilities of object-oriented integration is offered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1188
Appears in Collections:Випуск 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf226.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.