DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1180
Title: Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden
Authors: Sigurdson, E.
Keywords: слойд
стать у сфері освіти
технологічна освіта
естетика предмету технології
sloyd
gender in education
technology education
aesthetic
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Sigurdson E. Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden / E. Sigurdson / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 246-249
Abstract: У статті розглядається відображення проблеми поняття естетики у випадку гендерних аспектів шкільного предмету технології та шляхи її вирішення та структурування його новій основі .
The article deals with the problem of reflection the concept ofaesthetics in the case of gender aspects of the school subject oftechnology and its solving and structuring its a new basis.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1180
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf143.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.