DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1180
Title: | Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden |
Authors: | Sigurdson, E. |
Keywords: | слойд стать у сфері освіти технологічна освіта естетика предмету технології sloyd gender in education technology education aesthetic |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Sigurdson E. Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden / E. Sigurdson / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 246-249 |
Abstract: | У статті розглядається відображення проблеми поняття естетики у випадку гендерних
аспектів шкільного предмету технології та шляхи її вирішення та структурування його новій основі . The article deals with the problem of reflection the concept ofaesthetics in the case of gender aspects of the school subject oftechnology and its solving and structuring its a new basis. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1180 |
Appears in Collections: | Випуск 30 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.