Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Використання ігрових методик у викладанні української мови як іноземної студентам технічних ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Моргунова, Н. С.
dc.date.accessioned 2016-11-21T14:17:23Z
dc.date.available 2016-11-21T14:17:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Моргунова Н. С. Використання ігрових методик у викладанні української мови як іноземної студентам технічних ВНЗ / Н. С. Моргунова // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 154-162 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11793
dc.description.abstract У статті розглянуто можливості використання ігрових методик як засобу активізації мовленнєвої діяльності у процесі навчання іноземних студентів української мови. Автор визначає педагогічні умови, що сприяють активізації мовленнєвої діяльності іноземних студентів у процесі мовної підготовки у вищих навчальних закладах України. Доводиться, що навчальна гра може ефективно застосовуватися на заняттях з мовної підготовки іноземних студентів з урахуванням основних положень теорії провідної діяльності, змісту студентського вікового періоду психічного розвитку та досліджень проблем спілкування та мовленнєвої діяльності. Аналізуються найбільш ефективні для іноземної студентської аудиторії навчальні ігри, їхні особливості та корисність їхнього використання на кожному етапі навчання. Матеріали статті можуть бути використані в аудиторній і позааудіторній роботі з української мови з іноземними студентами, які навчаються в Україні. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются возможности использования игровых методик как средства активизации речевой деятельности в процессе обучения иностранных студентов украинскому языку. Автор определяет педагогические условия, способствующие активизации речевой деятельности иностранных студентов в процессе языковой подготовки в высших учебных заведениях Украины. Доказывается, что учебная игра может эффективно использоваться на занятиях по языковой подготовке иностранных студентов с учетом основных положений теории ведущей деятельности, содержания студенческого возрастного периода психического развития и исследований проблем общения и речевой деятельности. Анализируются наиболее эффективные для иностранной студенческой аудитории учебные игры, их особенности и полезность их использования на каждом этапе обучения. Материалы статьи могут быть использованы в аудиторной и внеаудиторной работе по украинскому языку с иностранными студентами, обучающимися в Украине. ua
dc.description.abstract The possibilities of the usage of game methodic as a mean of the activation of speech activity of foreign students in the course of Ukrainian as a foreign language are considered in the article. The author defines pedagogical conditions that help to activate the speech of foreign students in the process of language training in higher educational institutions of Ukraine. The fact of the effective usage of the educational game at the language training lessons for foreign students with the assumption of the main positions of the theory of leadership activities, content of the student age period of mental development and researches on the communication problems and speech activities is proved. The most effective for foreign student’s audience educational games, their features and usefulness of use at each level of learning are analyzed in the article. Materials of the article may be used for curricular and extracurricular activities for foreign students studying in Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject мовленнєва діяльність ua
dc.subject викладання мови ua
dc.subject активізація мовленнєвої діяльності ua
dc.subject речевая деятельность ua
dc.subject преподавание языка ua
dc.subject активизация речевой деятельности ua
dc.subject speech activity ua
dc.subject language training ua
dc.subject activation of speech activity ua
dc.subject.classification 372.881.1 ua
dc.title Використання ігрових методик у викладанні української мови як іноземної студентам технічних ВНЗ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account