Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, О. О.
dc.date.accessioned 2016-11-21T09:39:20Z
dc.date.available 2016-11-21T09:39:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Максименко О. О. Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя / О. О. Максименко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 112-120 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11781
dc.description.abstract Статтю присвячено новітнім технологіям оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов у європейській іншомовній освіті. Ґрунтуючись на загальних педагогічних засадах, альтернативні технології оцінювання охоплюють “перформенсове” і портфолійне оцінювання, само- і взаємооцінювання, які потребують врахування галузевої специфіки, забезпечення матеріалами та відповідної організації. ua
dc.description.abstract Статья посвящена новейшим технологиям оценивания в направлении профессионально ориентированного обучения иностранным языкам в европейском иноязычном образовании. Базируясь на общих педагогических основах, альтернативные технологии оценивания включают “перформенсовое” и портфолийное оценивание, само- и взаимооценивание, требующие принятия во внимание специфики сферы и обеспечения материалами, а также соответствующей организации. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the new assessment technologies in the vocationally oriented language learning in the European foreign language education. Based on the common pedagogical principles the sector assessment is integrated into the individual learning and widely used with competence approach. New assessment technologies are introduced as an alternative to traditional testing with the purpose of encouraging all sides to take an active part in the educational process. New assessment technologies include performance assessment and portfolio assessment, self assessment and peer assessment. It requires the development of educational materials and the provision of appropriate organization of the process. The assessment technologies involve various forms of activities and different sources of information. They involve students in the learning process and prepare them to the further learning of foreign languages, obtaining knowledge and skills, formation and improvement of competences in vocational context as well. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject професійно орієнтоване навчання іноземних мов ua
dc.subject напрям ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject профессионально ориентированное обучение иностранным языкам ua
dc.subject направление ua
dc.subject assessment ua
dc.subject vocationally oriented language learning ua
dc.subject sector ua
dc.subject.classification 378.091.26:81’243](4) ua
dc.title Новітні технології оцінювання у напрямі професійно орієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу