DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11763
Title: Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття
Authors: Коршевнюк, Т. В.
Keywords: зміст освіти
компоненти змісту освіти
знання
досвід діяльності
содержание образования
компоненты содержания образования
знания
опыт деятельности
content of education
components of education
knowledge
experience
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Коршевнюк Т. В. Ретроспективний аналіз підходів до визначення поняття “зміст освіти” в педагогічній науці ХХ століття / Т. В. Коршевнюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 89-99
Abstract: На підставі ретроспективного аналізу педагогічної літератури у статті розкрито сутність поняття “зміст освіти”, сформованого в радянський і пострадянський періоди ХХ століття, узагальнено погляди дидактів на склад і структуру змісту освіти.
На основании ретроспективного анализа педагогической литературы в статье раскрыто сущность понятия “содержание образования”, сформировавшегося в советский и постсоветский периоды ХХ века, обобщены взгляды дидактов на состав и структуру содержания образования.
On the basis of retrospective analysis of pedagogical literature in the article revealed the essence of the concept “educational content”, formed in the Soviet and post-Soviet periods of the twentieth century, summarized the views of didactics scientists on the composition and structure of educational content.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11763
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korshevnyuk.pdf211.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.