Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Развитие «познавательного» компонента эмоциональной направленности студентов в процессе профессиональной подготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришина, А. В.
dc.contributor.author Косцова, М. В.
dc.date.accessioned 2016-11-15T14:48:16Z
dc.date.available 2016-11-15T14:48:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гришина А. В. Развитие "познавательного" компонента эмоциональной направлености студентов в процессе профессиональной подготовки / А. В. Гришина, М. В. Косцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 3 (48). - С. 253-258 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11751
dc.description.abstract Рассмотрены основные особенности профессионального самоопределения студентов (на примере технических специальностей). Выделен «познавательный» компонент эмоциональной направленности личности в качестве индикатора профессионального самоопределения личности. Эмоциональный спектр познавательных переживаний студентов реализуется в следующих эмоциях: стремление к познанию, преодоление противоречий, а также чувство красоты и возвышенного. Были предложены методики по формированию познавательного компонента эмоциональной направленности личности. Интерактивные методики имеют инновационный характер с помощью ассоциативных карт и песочной терапии и свидетельствуют об их эффективности. ua
dc.description.abstract Розглянуто основні особливості професійного самовизначення студентів (на прикладі технічних спеціальностей). Виділено пізнавальний компонент емоційної спрямованості особистості як індикатор професійного самовизначення особистості. Емоційний спектр пізнавальних переживань студентів реалізується в таких емоціях: прагнення до пізнання, подолання суперечностей, а також почуття краси і піднесеного. Було запропоновано методики з формування пізнавального компонента емоційної спрямованості особистості. Інтерактивні методики мають інноваційний характер з допомогою асоціативних карт та піскової терапії і свідчать про їх ефективність. ua
dc.description.abstract The article describes the main features of professional self-determination of students (for example, technical skills). Dedicated cognitive component of emotional orientation of the individual as an indicator of professional self-identity. The emotional range of cognitive experiences of students is realized in the following emotions: the desire for knowledge, overcoming contradictions and sense of beauty and the sublime. Methods have been proposed for the formation of the cognitive component of emotional orientation of the individual. Interactive methods are innovative by using associative maps and sand therapy, show its effectiveness. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject эмоциональная направленность личности (ЭНЛ) ua
dc.subject типы ЭНЛ: альтруистическая, коммуникативная, глорическая, праксическая, пугническая, романтическая, гностическая, эстетическая, гедонистическая, акизитивная ua
dc.subject студенчество ua
dc.subject емоціональна спрямованість особистості (ЕСО) ua
dc.subject типи ЕСО: альтруїстична, комунікаційна, глорична, праксична, пугнічна, романтична, гностична, естетична, гедоністична, акізитивна ua
dc.subject студентство ua
dc.subject emotional direction of personality (EDP) ua
dc.subject types of EDP: altruistic, communicative, gloric, praxis, strifal, romantic, gnostic, aesthetic, hedonistic, accusative ua
dc.subject the students ua
dc.subject.classification 159.942.2:37.047 ua
dc.title Развитие «познавательного» компонента эмоциональной направленности студентов в процессе профессиональной подготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу