DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11610
Title: Консультативна діяльність соціального педагога: змістове наповнення поняття
Authors: Гапончук, О. М.
Keywords: консультування
соціально-педагогічне консультування
консультативна діяльність соціального педагога
консультирование
социально-педагогическое консультирование
консультативная деятельность социального педагога
counseling
social-pedagogical counseling
consultative activity of social pedagogue
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гапончук О. М. Консультативна діяльність соціального педагога: змістове наповнення поняття / О. М. Гапончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка.– Випуск 21: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 8-15
Abstract: У статті проаналізовано зміст поняття «консультативна діяльність соціального педагога» як виду діяльності. Визначено ключові ознаки консультативної діяльності соціального педагога: консультативна діяльність – це один із видів професійної діяльності фахівця; консультативна допомога фахівця клієнтам є кваліфікованою, особливим чином організованою, безпосередньою; кожна фізично і психічно здорова людина сама в змозі впоратися майже з усіма проблемами, які виникають у неї; консультування є процесом двостороннім; спрямованість консультування виражається у допомозі клієнту в гармонізації себе, свого оточення та способу життя. З’ясовано, що консультування – це самостійний вид професійної діяльності соціального педагога, а консультація – це метод роботи у процесі надання соціально-педагогічної допомоги на будь-якому з її етапів.
В статье проанализировано содержание понятия «консультативная деятельность социального педагога» как вида деятельности. Определены ключевые признаки консультативной деятельности социального педагога: консультативная деятельность – это один из видов профессиональной деятельности специалиста консультативная помощь специалиста клиентам является квалифицированной, особенным образом организованной, непосредственной; каждый физически и психически здоровый человек сам в состоянии справиться почти со всеми проблемами, которые возникают у него; консультирование является процессом двусторонним; направленность консультирования выражается в помощи клиенту в гармонизации себя, своего окружения и образа жизни. Установлено, что консультирование – это самостоятельный вид профессиональной деятельности социального педагога, а консультация – это метод работы в процессе предоставления социально-педагогической помощи на любом из ее этапов.
In the article the essence of notion «consultative activity of social pedagogue» as a type of activity is analyzed. The key features of consultative activity of social pedagogue are definite: consultative activity – this one of types of specialist professional activity; consultative assistance to clients is qualified, specially organized, direct; each physically and mentally a healthy person is able to handle with the all problems almost; counseling is a process bilateral; the orientation of counseling is expressed in the help to the client in harmonization of itself, the surroundings and way of life. It was found, that counseling – it is the separate type of professional activity of social pedagogue, and advice – it is the method of operation in the provision of social and educational assistance at any of its stages.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11610
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaponchuk.pdf312.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.