DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМачача, Т.С.-
dc.date.accessioned2012-08-26T17:29:03Z-
dc.date.available2012-08-26T17:29:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМачача Т.С. Сучасні підходи до проектування і реалізації змісту освітньої галузі “Технологія” / Т.С. Мачача / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 143-149ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1160-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовані наукові підходи до проектування і реалізації змісту сучасної технологічної освіти, які забезпечують успішну його трансформацію в особистісний досвід учнів, в їхній культурний розвиток.ru_RU
dc.description.abstractScientific approach to designing and realization the content of modern technological education which ensures its successful transformation in the personal experience of pupils is characterized in the article; it is shown the way of forming the content of educational branch “Technology”.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectособистісний освітній продуктru_RU
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяru_RU
dc.subjectцінності соціокультурного середовища школиru_RU
dc.subjectpersonal educational productru_RU
dc.subjectindividual educational trajectoryru_RU
dc.subjectvalues of social and cultural environment of schoolru_RU
dc.titleСучасні підходи до проектування і реалізації змісту освітньої галузі “Технологія”ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf254.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.