DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 06. Історичні науки » Випуск 12 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11526
Title: Сучасна медіакультура: теоретико-методичні підходи у культурно-історичному вимірі
Authors: Радзієвський, Віталій Олександрович
Keywords: субкультура
культурологія
інформаційна культура
медиакультури
інформаційна культура особи
субмедіакультури
культура
subculture
culturology
informationculture
mediaculture
information cultureperson
submediakultur
culture
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова
Citation: Радзієвський, В. Сучасна медіакультура: теоретико-методичні підходи у культурно-історичному вимірі / В. Радзієвський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 12. - С. 176-182
Series/Report no.: Серія 6, вип.12;
Abstract: У статті у культурно-історичному вимірі аналізується феномен медіакультури. Автор у сучасному дискурс в контексті концепції субкультури згадує основні аксіологічніі соціокультурні рефлексії медіакультури, окремі особливості ментальної парадигмиїї субкультур.
В статье в культурно-историческом измерении анализируется феномен медиакультуры. Автор в современном дискурсе в контексте концепции субкультуры упоминает основные аксиологические и социокультурные рефлексии медиакультуры, отдельные особенности ментальной парадигмы ее субкультур.
In an article inthe cultural-historical dimension analyzes the phenomenon ofmedia cultureand its individual subcultures.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11526
Appears in Collections:Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radziyevskyy.pdf315.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.