DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 06. Історичні науки » Випуск 12 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11525
Title: Тенденції реформування шкільної історичної освіти в УСРР в 1920-х роках
Authors: Теремецька, Тетяна Вікторівна
Keywords: комплексні програми
суспільно-політичне виховання
шкільна освіта
історична освіта
шкільне суспільствознавство
комплексна система
зміст навчання
комплексные программы
общественно-политическое воспитание
школьное образование
историческое образование
школьное обществоведение
комплексная система
содержание учебы
complex programs
social and political education
school education
historical education
school social science
complex system
maintenance of studies
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова
Citation: Теремецька, Т. В. Тенденції реформування шкільної історичної освіти в УСРР в 1920-х роках / Т. Теремецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 12. - С. 182-187
Series/Report no.: Серія 6, вип.12;
Abstract: В статті визначено особливості перебудови шкільної освіти в УСРР в контексті переходу до комплексної системи навчання та формування радянських підходів до вивчення історичного матеріалу в 1920-х рр. Висвітлено зміну ідеологічного змісту та ціннісних орієнтирів історичної освіти внаслідок впровадження в структуру навчально-виховного процесу дисципліни – «суспільствознавство».
В статье определены особенности перестройки школьного образования в УССР в контексте перехода к комплексной системе обучения и формирования советских подходов к изучению исторического материала в 1920-х рр... Отражено изменение идеологического содержания и ценностных ориентиров исторического образования в результате внедрения в структуру учебно-воспитательного процесса дисципліни- "обществоведение"
In the article the features of alteration of school education are certain in Ukraine in the context of passing to the complex departmental and forming of the soviet going teaching near the aterial in 1920th рр... The change of ideological maintenance and valued reference-points of historical education is reflected as a result of introduction in the structure of educational-educator process дисципліни- social "science".
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11525
Appears in Collections:Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teremetska.pdf307.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.