DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖерноклєєв, І.В.-
dc.date.accessioned2012-08-26T15:14:23Z-
dc.date.available2012-08-26T15:14:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖерноклєєв І.В. Демократична основа процесу підготовки майбутніх вчителів технологій у північних країнах Європи / І.В. Жерноклєєв / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 61-68ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1145-
dc.description.abstractУ статті розглядається досвід процесу підготовки майбутніх вчителів технологій Північних країн Європи на демократичній основі. Саме демократична складова такої підготовки визначає професійну готовність педагога працювати у відповідності з європейськими стандартами (бути переконаним демократом, з однаковим успіхом здійснювати функції вчителя і вихователя інтегруючи їх у цілісний процес освіти).ru_RU
dc.description.abstractThe article reviews the experience of the process of future technology teachers training of European Nordic countries on democratic basis. That democratic component of such training identifies professional commitment of the teacher to work in acsidance with European standards (to be convinced democrat, to be successful as teacher and educator, integrating democracy into the whole process of education).ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectтехнологічна освітаru_RU
dc.subjectвчитель технологійru_RU
dc.subjectдемократіяru_RU
dc.subjectнавчальний процесru_RU
dc.subjectпрофесійна готовністьru_RU
dc.subjectінтегративний підхідru_RU
dc.subjecttechnological educationru_RU
dc.subjecta teacher of technologyru_RU
dc.subjectdemocracyru_RU
dc.subjectthe learning processru_RU
dc.subjectprofessional readinessru_RU
dc.subjectan integrative approachru_RU
dc.titleДемократична основа процесу підготовки майбутніх вчителів технологій у північних країнах Європиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf266.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.