DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1145
Title: Демократична основа процесу підготовки майбутніх вчителів технологій у північних країнах Європи
Authors: Жерноклєєв, І.В.
Keywords: технологічна освіта
вчитель технологій
демократія
навчальний процес
професійна готовність
інтегративний підхід
technological education
a teacher of technology
democracy
the learning process
professional readiness
an integrative approach
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Жерноклєєв І.В. Демократична основа процесу підготовки майбутніх вчителів технологій у північних країнах Європи / І.В. Жерноклєєв / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 61-68
Abstract: У статті розглядається досвід процесу підготовки майбутніх вчителів технологій Північних країн Європи на демократичній основі. Саме демократична складова такої підготовки визначає професійну готовність педагога працювати у відповідності з європейськими стандартами (бути переконаним демократом, з однаковим успіхом здійснювати функції вчителя і вихователя інтегруючи їх у цілісний процес освіти).
The article reviews the experience of the process of future technology teachers training of European Nordic countries on democratic basis. That democratic component of such training identifies professional commitment of the teacher to work in acsidance with European standards (to be convinced democrat, to be successful as teacher and educator, integrating democracy into the whole process of education).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1145
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf266.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.