DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1137
Title: Роль руководства в успехе обучения внедрению систем электронной коммерции в малых и средних предприятиях
Authors: Александров, А.
Keywords: навчання впровадженню систем електронної комерції
малі і середні підприємства
інформаційні технології
використання Інтернет, on-line технологій і дистанційних методів навчання
teaching of electronic commerce systems providing
small and middle enterprises
information technologies
the use of the Internet, on-line technologies and distance methods of teaching (distance learning)
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Александров А. Роль руководства в успехе обучения внедрению систем электронной коммерции в малых и средних предприятиях / А. Александров / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 12-19
Abstract: Стаття присвячена аналізу проблем навчання впровадженню систем електронної комерції, орієнтованих на малі і середні підприємства. Розглядаються аспекти концепції досягнення успіху в розробці принципів аналізу показників організації, що впроваджує системи електронної комерції.
The article is devoted to the analysis of teaching problems of providing the oriented to the small and middle enterprises systems of electronic commerce. The aspects of success achievement conception of indexes analysis principles development of providing the systems of electronic commerce organization are examined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1137
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf265.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.