Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2016-09-26T06:30:43Z
dc.date.available 2016-09-26T06:30:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха» / Л.В.Петько // Теоретична і дидактична філологія : Збірник наукових праць. – Серія «Педагогіка». – Переяслав-Хмельницький : «ФОП Домбровська Я.М.», 2016.– Випуск 22. – С. 51-64. ua
dc.identifier.issn 2309-1517
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11286
dc.description 1. Бориско Н.Ф. Концепція учебно-методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (на материале интенсивного обучения) : Монография. – К. : Изд.центр КГЛУ, 1999. – 268 с. 2. Ким Л.Г. Дискурс лжи в аспекте интерпретационной деятельности адресата / Л.Г.Ким // Вестник ЧелГУ. – 2012. – Вып. 63 (250). Филология. Искусствоведение. – №5. – P. 80–84. 3. Кожедуб Л.Г. Модель навчання читання майбутніх філологів на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів художніх текстів / Л.Г. Кожедуб // Іноземні мови. – 2009. – № 3. – С. 31−35. 4. Петько Л.В. Професійна підготовка вчителів початкової освіти та формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В. Петько // Інноваційні технології в організації виховної роботи у початковій школі: Тр. Всеукр. наук.-практ. семінару (10 лютого 2016 р.), Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 73–77. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9456 5. Петько Л.В. Професійно орієнтовані технології навчання ІМ як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: зб. наук. праць ; ред. М.Б.Євтух. Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 175−184. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8391 6. Скляренко Н.К. Типологія вправ в інтенсивному навчанні / Н.К.Скляренко // Гуманістичні аспекти лінгвістичних досліджень і методики викладання іноземних мов : зб. наук. праць. – К., 1992. – С. 9–14. 7. Слоневська І.Б. Аксіологічні аспекти сучасної літературної освіти [Web site] / І.Б. Слоневська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2004. – Вип. 15. – С. 6−9. – Access mode : http://zavantag.com/docs/2053/index-38045-1.html 8. How is Mary Howitt's poem "The Spider and The Fly" Gothic literature? [Web Site] – Access mode : http://www.enotes.com/homework-help/how-mary-howitts-spider-fly-gothic-literature-502824 9. Howitt Mary. The Spider and the Fly [Web Site] / Mary Howitt. – Access mode : http://www.epicpoetry.net/the-spider-and-the-fly-poem-by-mary-howitt.html 10. Howitt Mary. An Autobiography [Web Site] / Mary Howitt. – London : Isbister and Company lim. – 356 р. – Access mode : https://archive.org/details/maryhowittautobi00howi 11. Howitt Mary. The Spider And The Fly [Web site]. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=-EJDP6va9uc 12. Kravchyk О.М. Меthods of teaching linguistic analysis of text at higher education establishments / О.М. Kravchyk // Electronic scientific specialized edition «Donbas Scientific Bulletin». ‒ 2015. ‒ No. 3 (31). ‒ Access mode : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/№3(31)/5.pdf 13. Lesson Plan for The Spider and the Fly. – Access mode : http://randrewseducationalcorner.blogspot.com/2012/03/reading-lesson-plan-spider-andfly.html 14. Ovsiienko Liudmyla. The ways to increase motivation of linguistics students to learning text linguistics / Liudmyla Ovsiienko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. − Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. 15. Pet’ko L.V. The studying of the manipulation with the students and formation of professionally oriented foreign language teaching environment in conditions of university / L.V.Pet’ko // «Economics, Management, Law: socio-economic aspects of development»: Collection of scientific articles. − Edizioni Magi − Roma, Italia. – 2016. 16. The Spider & The Fly [Web site]. – Award-winning English actress, Emilia Fox reads, Caldecott Honor picture book is illustrated by Tony DiTerlizzi , «The Spider & The Fly» (based on the beloved poem by Mary Howitt) for the UK children's show, Bookaboo. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=Dd1tQLSYGrA 17. The Spider And The Fly by Mary Howitt − Poetry Reading. – Access mode : : https://www.youtube.com/watch?v=-EJDP6va9uc 18. The Spider and the Fly [Web site]. Elementary Speech Choir The Spider and the Fly . The Elementary Speech Choir of Regina Maria Montessori. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=cWaooPsfBMA 19. The Spider And The Fly [Web site]. – A Walt Disnay Production (1931) cartoon presents a Silli Symphony. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=ndL_qEIqZ60 20. The Spider and the Fly [Web site]. Written by Mary Howitt and illustrated by Tony DiTerlizzi. The music is an interpretation of Machine Head's «Aesthetics of hate» arranged and performed by Vika Yermolyeva. – Access mode : https://www.youtube.com/watch?v=MoYB7vZZgQs 21. «The Spider and the Fly» is a beatifully haunting tale [Web Site]. – Access mode : http://www.goodreads.com/book/show/601598.Spider_and_the_Fly 22. «Will Youn Walk Into My Parlor?» − Said The Spider To The Fly” [Web Site]. – Access mode : http://www.enotes.com/topics/spider-fly ua
dc.description.abstract З метою формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха» автором розглянуто вивчення студентами використання маніпулювання як технологію впливу на особистість на прикладі головних образів байки Павука та Мухи. Окреслено та описано етапи роботи у навчанні читання: вступний спонукально-мотиваційний, опеораційно-пізнавальний, контрольно-оцінювальний та етап творчого переосмислення художнього тексту. Подано приклад практичного заняття з навчання читання на основі лінгвостилістичного потенціалу байки Мері Ховітт «Павук і Муха». ua
dc.description.abstract С целью формирования профессионально ориентированной иноязычной среды обучения в условиях университета на основе интерпретации лингвостилистичних средств стихотворения Мэри Ховитт «Паук и Муха» автором рассмотрено изучение студентами использования манипулирования как технологию воздействия на личность на примере главных образов басни «Паук и Муха». Определены и описаны этапы работы в процессе обучения чтению: вступительный побудительно-мотивационный, операционно-познавательный, контрольно-оценочный и этап творческого переосмысления художественного текста. В качестве примера представлено практическое занятие по обучению чтения на основе лингвостилистического потенциала басни Мэри Ховитт «Паук и Муха». ua
dc.description.abstract With the aim of formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the terms of university based on the interpretation of linguo-stylistic means the poem «The Spider and the Fly» by Mary Howitt the author deals the learning and the use of the manipulation with the students as technology influence on personality on the illustration of the main characters “The Spider and the Fly”. Defined and described some stages in the process of teaching to read: introductory inducemental-motivational, control-estimational and creative rethink of the fables "Spider and the Fly" by Mary Howitt. The lesson plan of practical lesson in terms university on illustration “"Spider and the Fly" by Mary Howitt” is given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Переяслав-Хмельницький : «ФОП Домбровська Я.М.» ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища ua
dc.subject університет ua
dc.subject студенти ua
dc.subject навчання читання ua
dc.subject лінгвостилістичні засоби ua
dc.subject Мері Ховітт ua
dc.subject байка «Павук і Муха» ua
dc.subject маніпулятивні дії ua
dc.subject формирование профессионально ориентированной иноязычной среды обучения ua
dc.subject университет ua
dc.subject студенты ua
dc.subject обучение чтению ua
dc.subject лингвостилистические средства ua
dc.subject Мэри Ховитт ua
dc.subject басня «Паук и Муха» ua
dc.subject манипулятивные действия ua
dc.subject formation of professionally oriented foreign language teaching environment ua
dc.subject university ua
dc.subject students ua
dc.subject interpretation of linguo-stylistic means ua
dc.subject Mary Howitt ua
dc.subject a fable "The Spider and the Fly" ua
dc.subject manipulative actions ua
dc.subject.classification 378.091.33-33027.22:[81’38:811.111. ua
dc.title Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха» ua
dc.title.alternative Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the terms of university based on interpretation of linguo-stylistic means of the poem "The Spider and the Fly" by Mary Howitt ua
dc.title.alternative Формирование профессионально ориентированной иноязычной среды обучения в условиях университета на основе интерпретации лингвостилистических средств стихотворения Меры Ховитт "Паук и Муха" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу