Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравец, Нина Павловна
dc.date.accessioned 2016-09-23T09:36:53Z
dc.date.available 2016-09-23T09:36:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кравец Н.П. Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми. / Кравец Н.П. // Матеріали IX Східно- та Центральноєвропейської Регіональної конференції з проблем альтернативної та допоміжної комунікації «Комунікація для всіх» / за ред. В.М.Синьова, М.К.Шеремет. - К.: ДІА, 2013. — с. 33-37 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11274
dc.description.abstract У статті обгрунтована необхідність застосування учителями в роботі з розумово відсталими школярами невербальних комунікатівних засобіів. ua
dc.description.abstract В статье обоснована необходимость применения учителями в работе с умственно отсталыми школьниками невербальных комуникативних средств. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher К.: ДІА, 2013 ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject урок літературного читання ua
dc.subject жести ua
dc.subject казкотерапія ua
dc.subject умственно отсталые ученики ua
dc.subject урок литературного чтения ua
dc.subject наглядные графические объекты ua
dc.subject сказкотерапия ua
dc.subject mentally retarded students ua
dc.subject lessons of literary reading ua
dc.subject gestures ua
dc.subject visual graphics ua
dc.subject.classification 376-056.36.016:82 ua
dc.title Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу