ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравец, Нина Павловна | |
dc.date.accessioned | 2016-09-23T09:36:53Z | |
dc.date.available | 2016-09-23T09:36:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Кравец Н.П. Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми. / Кравец Н.П. // Матеріали IX Східно- та Центральноєвропейської Регіональної конференції з проблем альтернативної та допоміжної комунікації «Комунікація для всіх» / за ред. В.М.Синьова, М.К.Шеремет. - К.: ДІА, 2013. — с. 33-37 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11274 | |
dc.description.abstract | У статті обгрунтована необхідність застосування учителями в роботі з розумово відсталими школярами невербальних комунікатівних засобіів. | ua |
dc.description.abstract | В статье обоснована необходимость применения учителями в работе с умственно отсталыми школьниками невербальных комуникативних средств. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | К.: ДІА, 2013 | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | урок літературного читання | ua |
dc.subject | жести | ua |
dc.subject | казкотерапія | ua |
dc.subject | умственно отсталые ученики | ua |
dc.subject | урок литературного чтения | ua |
dc.subject | наглядные графические объекты | ua |
dc.subject | сказкотерапия | ua |
dc.subject | mentally retarded students | ua |
dc.subject | lessons of literary reading | ua |
dc.subject | gestures | ua |
dc.subject | visual graphics | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36.016:82 | ua |
dc.title | Использование поддерживающей коммуникации на уроках литературного чтения в работе с умственно отсталыми детьми. | ua |
dc.type | Article | ua |