Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Місце та роль культури і освіти в стратегії розвитку сучасного олімпійського руху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радченко, Л. О.
dc.date.accessioned 2016-09-07T17:15:43Z
dc.date.available 2016-09-07T17:15:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Радченко Л. О. Місце та роль культури і освіти в стратегії розвитку сучасного олімпійського руху / Л. О. Радченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – Випуск 5 (75)16. – C. 98-101 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11157
dc.description.abstract Одним з основних прагнень барона П'єра де Кубертена було «поєднати в рамках сучасного олімпійського руху спорт, культуру і освіту», як це було у стародавніх Олімпійських іграх. Однак, історичний аналіз невблаганно свідчить, що протягом багатьох років, в переважній більшості випадків ваги схилялися на користь спорту. На 127 сесії МОК, що відбулася 8-9 грудня 2014 року в Монако, делегати одноголосно проголосували за «Порядок 2020». Порядок містить 40 докладних рекомендацій щодо розвитку і вдосконалення сучасного олімпійського руху, захисту Олімпійських ігор і зміцнення олімпійських цінностей в суспільстві. Дослідження дозволяють зазначити, що питання культурно-освітньої складової підіймаються у майже 40 % рекомендацій запропонованої стратегії розвитку олімпійського руху. Аналіз реалізації рекомендацій «Порядку 2020» у 2015-2016 рр. дозволяє зазначити, що Міжнародним олімпійським комітетом ініційовано створення олімпійського каналу, посилено вимоги до представлення у заявках культурно-освітнього компоненту та проведення Культурних олімпіад відповідно містами-кандидатами та містами-організаторами Олімпійських ігор. ua
dc.description.abstract Одним из основных стремлений барона Пьера де Кубертена было «совместить в рамках современного олимпийского движения спорт, культуру и образование», как это было в древних Олимпийских играх. Однако, исторический анализ неумолимо свидетельствует, что в течение многих лет, в подавляющем большинстве случаев весы склонялись в пользу спорта. На 127 сессии МОК, состоявшейся 8-9 декабря 2014 года в Монако, делегаты единогласно проголосовали за «Порядок 2020». Порядок содержит 40 подробных рекомендаций по развитию и совершенствованию современного олимпийского движения, защиты Олимпийских игр и укреплению олимпийских ценностей в обществе. Исследования позволяют отметить, что вопросы культурно-образовательной составляющей поднимаются почти в 40% от общего количества рекомендаций, предложенных в стратегии развития олимпийского движения. Анализ реализации рекомендаций «Порядка 2020» в 2015-2016 гг. позволяет отметить, что Международным олимпийским комитетом инициировано создание олимпийского канала, ужесточены требования к представлению в заявках культурно-образовательного компонента и проведения Культурных олимпиад соответственно городами-кандидатами и городами-организаторами Олимпийских игр. ua
dc.description.abstract One of the main aspirations of Baron Pierre de Coubertin was «to combine sport, culture and education in the modern Olympic movement», as it was in the ancient Olympic games. However, the historical analysis inevitably suggests that for many years, in most cases, the scales were in favor of sport. Today there is “Agenda 2020” – the strategy of the development of the Olympic movement. The reforms follow a year of discussion and consultation with all stakeholders of the Olympic Movement, as well as external experts and the public. More than 40,000 submissions were received from the public during the process, generating some 1,200 ideas. Fourteen Working Groups synthesised the discussions and debates throughout the whole Olympic Movement and wider society before the recommendations were finalised by the Executive Board ahead of the 127th Session (December 2014, Monaco). Researches allow us to note that issues of cultural and educational component of the rise in nearly 40% of the total number of the recommendations proposed in the strategy of the development of the Olympic movement. Analysis of the implementation of the "Agenda 2020" recommendations in 2015-2016, allows us to note that the International Olympic Committee initiated the creation of the Olympic Channel, more stringent requirements for the submission of applications of the cultural and educational component of the Cultural Olympiad accordingly by candidate cities and host cities of the Olympic Games. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject «Порядок 2020» ua
dc.subject культура ua
dc.subject освіта ua
dc.subject «Порядок 2020» ua
dc.subject культура ua
dc.subject образование ua
dc.subject «Agenda 2020» ua
dc.subject culture ua
dc.subject education ua
dc.title Місце та роль культури і освіти в стратегії розвитку сучасного олімпійського руху ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу