DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1108
Title: Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів
Authors: Плотніков, Є.О.
Keywords: рецептивна граматична компетенція
індуктивний метод
дедуктивний метод
receptive grammatical competence
inductive method
deductive method
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Плотніков Є.О. Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів / Є.О. Плотніков / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 162-166
Abstract: У статті подано порівняльний аналіз двох методів формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції студентів мовних факультетів педагогічного напрямку. Наведено переваги та недоліки даних методів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1108
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf227.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.