DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравець, Н. П.-
dc.date.accessioned2016-08-03T12:18:22Z-
dc.date.available2016-08-03T12:18:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКравець Н. П. Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання / Н. П. Кравець // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 234-242.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10889-
dc.description.abstractУ статті розкрито роль читання художньої літератури у формуванні особистості розумово відсталих підлітків, чому сприяє читацький інтерес. В умовах діяльнісно-компетентнісного підходу в учнів формуються внутрішні і зовнішні мотиви читацької діяльності, що забезпечують інтерес до читання. У результаті проведеного експерименту виділено три групи школярів за рівнями розвитку читацького інтересу. Доведено, що успішне формування читацького інтересу залежить від розуміння учнями лексичного значення слів, визначено умови оволодіння лексичним значенням слова. З метою формування читацького інтересу запропоновано технології навчання розумово відсталих школярів на уроках літературного читання.ua
dc.description.abstractIn the article the role of reading fiction in shaping the personality of mentally retarded adolescents, helped the reader's interest. In the activitycompetence approach in students formed internal and external motives reading activity, providing an interest in reading. As a result of this experiment three groups of students by level of reader interest. It is proved that the successful development of reader interest depends on understanding the students of the lexical meaning of words, the conditions for mastering the lexical meaning of words. In order to create reader interest also offered various technology training mentally retarded students in the classroom literary reading.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherМедобори-2006ua
dc.subjectрозумово відсталі підліткиua
dc.subjectчитанняua
dc.subjectурок літературного читанняua
dc.subjectдіяльнісно-компетентнісний підхідua
dc.subjectлексичне значення словаua
dc.subjectтехнології навчанняua
dc.subjectmentally retarded teenagersua
dc.subjectreadingua
dc.subjectlesson literary readingua
dc.subjectaction-competence approachua
dc.subjectthe lexical meaning of the wordua
dc.subjectlearning technologyua
dc.subject.classification376 – 056.36.016:82ua
dc.titleФормування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читанняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formuvania_interecu.pdf165.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.