Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.date.accessioned 2016-08-03T11:29:53Z
dc.date.available 2016-08-03T11:29:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кравец, Нина. Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н. Кравец // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журн. - 2014. - № 1. - С. 28-37. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10887
dc.description.abstract автором визначено психологічні, дидактичні та методичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі роботи розумово відсталих учнів підліткового віку з творами художньої літератури. доведено роль алгоритмічного підходу в застосуванні комп’ютерних технологій, завдяки якому підвищується продуктивність навчальної діяльності школярів. ua
dc.description.abstract The author determines psychological, didactic and methodical conditions of using multimedia technologies. Role of an algorithmic approach of computer technologies usage which increases the efficiency of school-children’s learning is proved. Using multimedia presentations seems to be the most appropriate because of simultaneous impact of different types of information is provided by such a syncretic education. That allows students to perceive the learning material consciously. Using multimedia presentations to define the essence of the content of fiction as well as status and role characteristics of characters is underlined. The author has studied the IT usage in mentally retarded students teaching. In every Ukrainian special school there are available computers for mentally retarded students, which is in the most classrooms, as well as a multi-touch interactive whiteboards. We have surveyed the teachers of 7-10 grades in terms of their attitude to using computer technologies during reading lessons and home reading. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Педагогічна преса ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject художня література ua
dc.subject літературне читання ua
dc.subject комп’ютерні технології ua
dc.subject корекція ua
dc.subject мультимедійні презентації ua
dc.subject тести ua
dc.subject статусно-рольова характеристика ua
dc.subject mentally retarded schoolchildren ua
dc.subject fiction ua
dc.subject literary reading ua
dc.subject computer technologies ua
dc.subject correction ua
dc.subject multi-media presentations ua
dc.subject tests ua
dc.subject status and role characteristics ua
dc.subject.classification 376 – 056.36.016:82 ua
dc.title Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу