DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10876
Title: Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів
Authors: Кравець, Н. П.
Keywords: розумово відсталі учні
методичні принципи
читання
читацька діяльність
художня література
mentally retarded students
methodological principles
reading
its activities
literature
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кравець Н. П. Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів / Н. П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 139-143.
Abstract: Наукова стаття розкриває підходи до становлення методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів, внаслідок чого формується їхня активна читацька діяльність. Цей процес є неоднозначним, про що йдеться у змісті публікації.
Science article reveals the approaches to prevent the formation of methodological principles of teaching developmentally delayed students, which formed their active its activity. Particular process is ambiguous about what is in the content of the publication.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10876
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vyokreml_vlasne.pdf417.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.