DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10848
Title: Діагностика лінгвістичних здібностей у молодших школярів із порушенням мовлення при опануванні ними фонетико-графічних умінь та навичок
Authors: Чередніченко, Наталія Володимирівна
Пелешенко, Ольга Сергіївна
Keywords: фонетика
графіка
фонетико-графічні уміння
письмо
лінгвістичні здібності
психологічна структура письма
фонемографічні помилки
графика
фонетико-графические умения
лингвистические способности
психологическая структура письма
фонемографические ошибки
phonetics
graphic
phonetic and graphic skills
writing
linguistic abilities
psychological structure of the letter
fonemograficheskie errors
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чередніченко, Наталія Володимирівна. Діагностика лінгвістичних здібностей у молодших школярів із порушенням мовлення при опануванні ними фонетико-графічних умінь та навичок [Текст] / Н. В. Чередніченко, О. С. Пелешенко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 76-86.
Abstract: У статті розкриваються фонетико-графічні уміння, якими мають оволодіти молодші школярі в курсі початкового навчання рідної мови, психологічні та лінгвістичні умови їх успішного формування. Висвітлюється зміст та методика дослідження лінгвістичних здібностей у молодших школярів із порушеннями мовлення при опануванні ними фонетико-графічних умінь та навичок.
В статье раскрываются фонетико-графические умения, которыми должны овладеть младшие школьники в курсе начального обучения родному языку, психологические и лингвистические условия их успешного формирования. Описывается содержание и методика исследования лингвистических способностей у младших школьников с нарушениями речи при овладении ими фонетико-графическими умениями и навыками.
The article describes the phonetic and graphic skills that younger students need to master in the course of the initial mother-tongue education, psychological and linguistic conditions for their successful formation. Highlights the content and methodology of the study of linguistic abilities in primary school children with speech impairments in mastering their phonetic and graphic skills.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10848
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherednichenko_Peleshenko.pdf810.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.